اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک خبر/یک شهرک 11

راه آهن، فرودگاه و دریا، مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نکا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: جاده بین‌المللی، دسترسی آسان به راه‌آهن و فرودگاه از مزیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نکا است.

راه آهن، فرودگاه و دریا، مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نکا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسئولان شهرک صنعتی مازندران قابلیت‌های شهرک صنعتی مازندران را به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی منتشر کردند.

دفتر خبرگزاری فارس در مازندران در نظر دارد قابلیت‌های اقتصادی و تولیدی مازندران را در قالب یک روز یک خبر منتشر و سرمایه‌گذاران را در جریان قابلیت‌های صنعتی مازندران قرار دهد.

شهرک صنعتی نکا

شهرک صنعتی نکا در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهرستان و 30 کیلومتری مرکز استان مازندران و 280 کیلومتری پایتخت واقع شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران درباره روند تاسیس شهرک صنعتی نکا گفت: در سال 1387 هیئت دولت با احداث این شهرک در نکا موافقت کرد.

عباسعلی وفایی‌نژاد زمان شروع فعالیت عمرانی شهرک صنعتی نکا را در سال 1383 عنوان کرد و یادآور شد: از زمان شروع فعالیت عمرانی در این شهرک 86 واحد فقره قرارداد در این شهرک منعقد شد.

وی درباره مزیت‌های و امکانات زیربنایی شهرک صنعتی نکا بیان داشت: این شهرک در کریدور اصلی غرب به شرق نوار ساحلی دریای خزر واقع شد.

این مسئول واحد شهرک‌های صنعتی مازندران، دیگر مزایا و امکانات شهرک صنعتی نکا را قرار گرفتن در فاصله 20 کیلومتری بندر امیرآباد عنوان کرد و یادآور شد: فاصله شهرک صنعتی نکا با راه‌آهن سراسری جمهوری اسلامی ایران حدود 20 کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در ادامه به فاصله 20 کیلومتری بین‌المللی دشت‌ناز به شهرک صنعتی نکا اشاره کرد و یادآور شد: قرار گرفتن در جاده بین‌المللی مشهد، مازندران را می‌توان از قابلیت‌های مهم شهرک صنعتی نکا برشمرد.

این مسئول میزان مساحت شهرک صنعتی نکا را حدود 69 کیلومتر عنوان کرد و بیان داشت: حدود 30 بهره‌بردار در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

وی غالب فعالیت‌های شهرک صنعتی نکا را تولید محصولات شیمیایی عنوان کرد و گفت: برای این شهرک صنعتی 12 مگاوات برق در نظر گرفته شد.

وفایی‌نژاد در ادامه آب تامین شده برای این شهرک را 45 لیتر در ثانیه اعلام کرد و گفت: در زمینه ارائه خدمات اینترنت و مخابرات مشکلی در شهرک صنعتی نکا وجود ندارد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول