اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد قم:

تنوع حضور ناشران در نمایشگاه کتاب حوزه افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: تنوع حضور ناشران داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب تخصصی کتاب حوزه بیشتر از سال گذشته است.

تنوع حضور ناشران در نمایشگاه کتاب حوزه افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب حوزه، سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به شاخصه‌های متمایز نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزود: امسال ناشرین مشهور و بزرگ در عرصه تولید کتاب‌های دینی برای حضور در نمایشگاه انتخاب شدند.

وی با اشاره به تنوع ناشران خارجی در این نمایشگاه بیان داشت: امسال ناشران خارجی از کشورهای بیشتری در این نمایشگاه حضور دارند و در انتخاب این افراد سعی شده مهمترین ناشران در عرصه تولید کتاب‌های حوزوی و دینی به نمایشگاه استان قم دعوت شوند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: 30 ناشر از کشورهای اردن، ترکیه، عراق، لبنان و سوریه در نمایشگاه حضور دارند.

موسوی‌نژادیان نمایشگاه امسال را نسبت به دوره‌های قبل آن کیفی‌تر ارزیابی کرد و گفت: با وجود مشکلات اعتباری و مالی در برگزاری نمایشگاه سعی شده خدمات ارائه شده از سطح کیفی بالاتری برخوردار باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: این نمایشگاه به دلیل مشکلات اعتباری از اولویت‌های این اداره کل خارج شده بود که با حمایت‌ها و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز اهمیت موضوع کتاب‌های حوزوی، برگزاری آن بار دیگر در برنامه‌های این اداره کل قرار گرفت.

موسوی‌نژادیان با اشاره به درخواست‌های زیاد و استقبال از این نمایشگاه تاکید کرد: به دلیل مشکلات بودجه‌ای امکان برگزاری بیشتر این نمایشگاه تخصصی در استان قم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نیمه اول سال در تهران برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه و در نیمه دوم سال تهیه کنند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول