اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآنی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآنی کنگان خبر داد.

تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآنی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست فعالان قرآنی کنگان اظهار داشت: قرآن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کتاب در تاریخ بشریت است و عمل به دستورات قرآن امری لازم برای ماست.

وی محفل قرآنی را فرصت سبز انس با قرآن دانست و با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) افزود: مؤمنی که در جوانی قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خون او آمیخته می‌شود.

اهرمی خاطر نشان کرد: به منظور گسترش و فضاسازی فرهنگ قرآنی، اجرای محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان مطرح در دستور کار این اداره قرار دارد و محفل قرآنی فرصت سبز انس با قرآن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: به همین منظور با همکاری مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم و اهل بیت (ع) این شهر، محفل انس با قرآن کریم سه‌شنبه 22 اسفند 91 در حسینیه عاشقان ثارالله شهر کنگان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: محمد جماله و سید طاها حسینی از قاریان بوشهری در این محفل به اجرای برنامه می‌پردازند.

این مسئول گفت: ساماندهی برنامه‌های قرآنی از جمله وضعیت خانه‌های قرآنی و مربیان قرآنی از عمده برنامه‌های نظام‌مند اداره تبلیغات اسلامی کنگان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی است.

اهرمی یادآور شد: صدور گواهینامه برای مربیان و فعالان قرآنی در راستای شناسایی و نظام‌مند کردن امور مربیان انجام گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: از ابتدای سال 91 تعداد 50 گواهینامه قرآنی در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی با هماهنگی و همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صادر شده است.

وی از تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآنی کنگان خبر داد و اذعان داشت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی از جمله بسترهای مهمی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران مهیا شده و می‌توانند به‌سوی ریشه‌کن کردن بی‌سوادی قرآنی نقش عمده‌ای ایفا کنند.

این مسئول افزود: با همکاری اتحادیه و دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، تجهیزات لازم برای مؤسسات و خانه‌های قرآنی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

اهرمی متذکر شد: از ابتدای سال 91 تاکنون همچنین امکانات متعددی از قبیل تابلو وایت برد، بسته‌های آموزشی، فرهنگی و انواع نرم‌افزارهای قرآنی به مؤسسات و خانه‌های قرآنی اهداء شده است.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول