اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان:

راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: اردوی راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است.

راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است

فرشاد پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور واقعیات جنگ و انقلاب اسلامی را برای دانشجویان تبیین می‌کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن طی این چند دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، افزود: نظام اسلامی روزبه‌روز بالنده‌تر و مقتدرتر می‌شود و امروز در دنیا نام ایران اسلامی مطرح است.

پهلوان تصریح کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن نظام و تضعیف جمهوری اسلامی است، لذا باید در برابر دشمن هوشیار باشیم و مسیر درست را تشخیص دهیم.

وی اردوهای راهیان نور را ابتکاری بسیار بزرگ دانست و افزود: اردوی راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی است و حضور همه‌جانبه بسیجیان در این حرکت بسیار ارزشمند و ستودنی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیان داشت: امسال با کمک و مساعدت رئیس واحد کرمان شش اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و با تدابیر اتخاذ شده در صورت استقبال دانشجویان این ظرفیت افزایش می‌یابد.

پهلوان گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته دانشجویان از مناطق شلمچه، فکه، طلائیه و سایر مناطق عملیاتی دیدار می‌کنند، تاریخ اعزام خواهران 21 و برادران 23 اسفند ماه و به مدت شش روز است.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول