اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد

وجود 130 مکان ورزشی در خراسان‌جنوبی/ ورزش شاخص مهم توسعه امور اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون در خراسان جنوبی 76 پروژه افتتاح شده که در حال حاضر بیش از 130 مکان ورزشی به طور خاص در این استان وجود دارد.

وجود 130 مکان ورزشی در خراسان‌جنوبی/ ورزش شاخص مهم توسعه امور اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری ظهر امروز در مراسم بازدید بازرس ویژه وزارت کشور و رئیس اداره حقوق شهروندی کشور از اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیاری از افراد نشاط اجتماعی را متعارض با مسائل دینی می‌دانند و برخی از تکالیف دینی سبب غفلت از شادی و نشاط اجتماعی شده است.

ورزش یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه در مباحث اجتماعی است

وی ورزش را یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه در مباحث اجتماعی دانست و ادامه داد: ظرفیت ورزشی استان به ویژه در بحث همگانی تا حدودی توانسته خود را نشان دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی در زمینه ورزش انجام گرفته، تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون در سطح استان 76 پروژه افتتاح شده که در حال حاضر بالای 130 مکان ورزشی به طور خاص در این استان وجود دارد.

قدیری خدمات دولت نهم و دهم را در مناطق محروم بسیار ارزنده و مثبت عنوان کرد و افزود: در دورترین روستاهای استان مکان ورزشی ایجاد شده که این نشان از توجه دولت به نقاط محروم کشور بوده است.

ایجاد بستر ازدواج، اشتغال و مسکن کار ورزش و جوانان نیست

وی اشتغال، ازدواج و مسکن را از چالش‌های مهم دولت برای قشر جوان برشمرد و بیان داشت: ایجاد بستر ازدواج، اشتغال و مسکن کار ورزش و جوانان نیست بلکه این نهاد کار ساماندهی این امور را انجام می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: حضور چندین هزار دانشجو با فرهنگ‌های مختلف در استان فرهنگ و فضای فرهنگی اصیل استان را دستکاری کرده است.

این مسئول گفت: ما در منطقه‌ای هستیم که جوانان بسیار پاکی دارد ما اخلاقی‌ترین و تحصیلکرده‌ترین جوانان ورزشی کشور را داریم.

قدیری متذکر شد: انتظارات جوانان از مسئولان در قالب حقوق شهروندی زیاده‌خواهی و غیر معمول نیست.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول