اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قلعه‌رئیسی خبر داد

آمادگی قلعه‌رئیسی برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار قلعه‌رئیسی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری در این شهر گفت: قلعه‌رئیسی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

آمادگی قلعه‌رئیسی برای استقبال از مسافران نوروزی

خداکرم فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از آمادگی کامل شهرداری قلعه رئیسی برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: شهرداری قلعه رئیسی از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی استفاده خواهد کرد.

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی قلعه رئیسی چشم انتظار مسافران نوروزی

شهردار قلعه رئیسی افزود: قلعه رئیسی با جاذبه‌های توریستی قابل توجهی که دارد می‌تواند میزان زیادی از  مسافران و گردشگران را در ایام نوروز جذب کند.

فتحی ابراز داشت: قلعه تاریخی شهر قلعه رئیسی، آبشار زیبای کمر دوغ و امام‌زاده سید محمد از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌باشند که هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جلب می‌کنند.

شهردار قلعه رئیسی تصریح کرد: پارک ساحلی شهر قلعه رئیسی و مناظر بدیع و دل‌انگیز اطراف شهر کوهستانی قلعه رئیس نیز از دیگر جاذبه‌های این شهر هستند.

مسافران نوروزی سفری به یاد ماندنی به قلعه رئیسی خواهند داشت

وی با بیان این‌که شهرداری قلعه رئیسی از تمام امکانات خود برای استقبال از میهمانان استفاده می‌کند اذعان کرد: بدون شک مسافران نوروزی و گردشگران سفری خوش و دلچسب را در قلعه رئیسی تجربه خواهند کرد.

فتحی با بیان این‌که اتخاذ تدابیر خاص در ایام پایانی سال از برنامه‌های اصلی شهرداری است، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها این شهرداری جمع‌آوری دستفروشان و رفع سد معبرها به منظور آسایش مسافران نوروزی است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های شهرداری جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز به منظور آسایش شهروندان و مسافران نوروزی است.

شهردار قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که می‌توان به آن‌ها‌ اشاره کرد ترمیم آسفالت خیابان‌ها، افزایش فضای سبز شهری و آمادگی نمازخانه‌های پارک‌ها و سطح شهر به صورت شبانه‌روزی است.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول