اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای نظارت بر اصناف در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: به لحاظ حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در شهرستان باید کشیک‌های فعال برای نانوایی‌ها و صنوف مورد نیاز و حساس برنامه‌ریزی و مشخص شود تا با مشکل مواجه نشویم.

برنامه‌ریزی برای نظارت بر اصناف در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم اظهار داشت: بازار بم در ایام قبل از زلزله بازاری سنتی و تاریخی بوده که از رونق خاصی برخوردار بود.

وی افزود: در حادثه دلخراش زلزله بم این بازار به یک‌باره از بین رفته و کسبه و بازاریان شهرستان با مشکلات متعددی مواجه شدند.

زین الصالحین ضمن اشاره به وام‌های قبل از زلزله گفت: با توجه به ساخت و ساز واحدهای تجاری هم‌اکنون کسبه با بازپرداخت این وام‌ها مواجه‌ هستند که می‌طلبد از طریق مبادی ذیربط حمایت شوند.

فرماندار بم بیان کرد: ما برای رشد و توسعه شهرستان و رونق اقتصادی به پویایی و نشاط بازار نیازمندیم که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی گفت: انتظار ما از مجموعه صنعت، معدن و تجارت شهرستان این است که ضمن ایجاد هماهنگی و تعامل با مجمع امور صنفی در راستای رفع مشکلات بازار و کسبه و ارائه خدمات خوب به مردم گام بردارند.

فرماندار بم ضمن اشاره به ایام نوروز گفت: به لحاظ حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در شهرستان باید کشیک‌های فعال برای نانوایی‌ها و صنوف مورد نیاز و حساس برنامه‌ریزی و مشخص شود تا با مشکل مواجه نشویم.

محمد عابدی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه خدمات این مجموعه بسیار گسترده است، گفت: تمام تلاش ما کسب رضایت مردم است که در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از خدمات چند ساله علیرضا صائب رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم برای سیاوش برایی‌نژاد به عنوان رئیس جدید ابراز موفقیت کرد.

انتهای پیام/2446/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول