اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: برای استقبال از مسافران نوروزی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و شهرستان بشرویه آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را دارد.

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در بشرویه اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سفرهای نوروزی باید از تمام توان و امکانات شهرستان برای رفاه حال مسافران و گردشگران استفاده کنیم.

با استقبال خوب از مسافران نوروزی وجهه معنوی"دارالمؤمنین" بشرویه حفظ شود

وی ادامه داد: استقبال از مسافران نوروزی کار ارزشمندی است و در جامعه اسلامی نیز به توجه ویژه به مهمان و رعایت احترام به او سفارش شده است.

فرماندار بشرویه با اشاره به جایگاه این شهرستان در مسیر ورودی زوار امام رضا(ع) به مشهد مقدس افزود: شهرستان بشرویه با وجود آثار تاریخی و مجاورت با کویر و شبکه ریلی کشور به عنوان مبادی ورودی مسافران دیگر استان‌ها به استان خراسان جنوبی به شمار می‌رود و لذا باید ضمن شناساندن ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری وجهه معنوی" دارالمؤمنین" بشرویه حفظ شود.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: با مشاهده آمار سال گذشته میزان تردد و اسکان مسافران در شهرستان مطلوب و رضایت‌بخش بوده است و امسال نیز باید با پیش‌بینی تمهیدات لازم و آمادگی اعضای ستاد تسهیلات سفر و ستاد مدیریت بحران زمینه حضور هر چه بیشتر مسافران و زائران را فراهم کنیم.

10 روز مانده به پایان سال مقدمات برای استقبال از مسافران فراهم شود

وی با بیان اینکه نحوه برخورد با مسافران نشان‌دهنده فرهنگ منطقه است، اذعان داشت: با مسافران نوروزی برخورد صحیح برقرار کنیم تا ضمن حفظ آبرو و وجهه شهرستان با خاطره خوش از شهرستان عبور کنند. 

فرماندار بشرویه بر تامین مایحتاج عمومی مردم و نظارت بر قیمت کالاها، تامین امنیت روانی و روحی مردم، آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی، زیباسازی ورودی و خروجی و فضای شهر و ذخیره‌سازی بنزین و سوخت در مواقع بحران در ایام نوروز تاکید کرد.

مهدی‌نژاد متذکر شد: تا 10 روز به پایان سال باید تمام مقدمات برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم شده باشد و لیست کشیک ادارات، اصناف و واحدهای خدماتی به دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر ارائه شود.

انتهای پیام/69006/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول