اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم خبر داد

نمایشگاه بزرگ کتاب با 25 درصد تخفیف در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با 25 درصد تخفیف در شهرستان جم خبر داد.

نمایشگاه بزرگ کتاب با 25 درصد تخفیف در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی در آیین آغاز به کار نمایشگاه کتاب در جم اظهار داشت: توجه به فرهنگ و ادب در مجموعه پالایشگاه جم اهمیت زیادی دارد و در این راستا اهتمام جدی داریم.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرک توحید برای علاقمندان به کتاب و فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

جمالی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت بیش از دو هفته و تا اوایل سال جدید برپاست و عموم علاقمندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 25 درصدی استفاده کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از 3 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، علمی، تاریخی، ادبی، روان شناسی و عنوان‌های متعدد دیگر برای کودکان ارائه شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه کتاب‌هایی از ناشران مطرح کشور مانند نشر چشمه، مروارید، نیلوفر، نسل نواندیش و افق نیز وجود دارد که امیدواریم به مطالبات شرکت کنندگان پاسخ دهند.

جمالی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد کتاب در شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرک توحید توسط روابط عمومی پالایشگاه ابراز امیدواری کرد نمایشگاه جدید نیز مورد استقبال وسیع کارکنان و خانواده‌های آنان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: توجه به فرهنگ کتاب‌خوانی همواره از دغدغه‌های اصلی کمیته فرهنگی شرکت پالایش گاز فجر جم بوده و برپایی این نوع از نمایشگاه‌ها نیز بر همین اساس برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: علاوه بر این نمایشگاه کتاب در ایام نوروز برنامه‌های گسترده فرهنگی، ورزشی نیز برای ساکنین شهرک‌های مسکونی در بندر سیراف در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌های متنوع رضایت خاطر کارکنان و خانواده‌هایی که در ایام نوروز در منطقه حضور دارند را به‌دست آوریم.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول