اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بدی آب و هوا

زمان برگزاری جشنواره رسانه و باز‌ی‌های محلی مازندران تغییر کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی خانه مطبوعات مازندران گفت: برگزاری جشنواره خانواده رسانه و باز‌ی‌های بومی محلی مازندران که قرار بود جمعه هفته جاری در آمل برگزار شود به دلیل بدی آب و هوا به جمعه هفته آینده موکول شد.

زمان برگزاری جشنواره رسانه و باز‌ی‌های محلی مازندران تغییر کرد

جابر معافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: جشنواره خانواده رسانه و باز‌های بومی محلی مازندران برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه جشنواره خانواده رسانه مازندران با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران و خانه مطبوعات این استان دنبال می‌شود، افزود: این جشنواره در جمعه هفته بعد در جاده قدیم آمل به بابل، پشت شهرک صنعتی بابکان، مجتمع ورزشی کارگران روستای اجبارکلای بخش دشت‌سر شهرستان آمل دنبال می‌شود.

معافی با اعلام اینکه تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات مازندران می‌توانند به همراه خانواده‌شان در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: به همین منظور به خبرنگاران مازندران پیامکی ارسال شد و افراد متقاضی می‌توانند طی تماس تلفنی و یا مراجعه به خانه مطبوعات مازندران برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

به گفته عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران، برای ایجاد نظم بیشتر در این جشنواره برای خبرنگاران مازندرانی کارت دعوت یک تا چهار نفره صادر می‌شود تا به همراه خانواده خود از این رقابت‌های شاد بومی و محلی لذت ببرند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در فضای باز مورد تاکید هیئت‌های ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: اگرچه بخشی از محل برگزاری این جشنواره دارای فضای بسته و سالنی است ولی به دلیل جنس برنامه‌های ورزش‌های بومی و محلی، تاکید مجریان بر اجرای جشنواره در فضای باز است.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ضرورت ثبت‌‌نام به ‌موقع برای حضور در این جشنواره اضافه کرد: برای برنامه‌ریزی بهتر این جشنواره، متقاضیان می‌توانند تا سه شنبه هفته بعد نسبت به ثبت نام از طریق خانه مطبوعات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فرصت ایجاد شده برای ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول