اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

برگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف و کارگری دشتستان

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، یادواره شهدای بسیج اصناف و بسیج کارگری شهرستان دشتستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف و کارگری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، نخستین یادواره شهدای بسیج اصناف و بسیج کارگری شهرستان دشتستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و باید پاسدار خون شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد خاطر نشان کرد: کارگران، کارمندان و بازاریان در زمان دفاع مقدس نقش بسزایی در پشت جبهه و در صحنه‌های مختلف ایفا می‌کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های برگزارکنندگان این یادواره عنوان کرد: برگزاری نخستین یادواره در این قشر حرکت بسیار ارزنده‌ است؛ امیدواریم در سایر اقشار و در سال‌های آینده نیز استمرار داشته باشد.

وی به بیان خاطرات و ویژگی‌های شهدا پرداخت و افزود: همه ما نیازمند درس ایثار و شهادت هستیم و با خواندن خاطرات و وصیت‌نامه شهدا و همنشینی با پدران و مادران آنها می‌توانیم در این مسیر گام برداریم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان نیز در این آیین اظهار داشت: امروز باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

بخشعلی دهقایدی بیان داشت: برگزاری این یادواره‌ها گامی در گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

تعدادی از اعضای بسیج کارگری، کارمندی و اصناف، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین ادارات و فرماندهان بسیج و سپاه نیز در این آیین حضور داشته و به تکریم مقام شامخ شهدا پرداختند.

سخنرانی رئیس مجمع امور صنفی دشتستان و اهدا لوح و هدایایی به خانواده‌های معظم شهیدان کارگری و اصناف از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول