اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سراسر شهرهای استان مرکزی

مسابقات جام نوروز از 27 اسفند ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی استان مرکزی از آغاز مسابقات ورزشی جام نوروز از 27 اسفند ماه در سراسر شهرهای استان مرکزی خبر داد.

مسابقات جام نوروز از 27 اسفند ماه آغاز می‌شود

علی عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با تمامی شهرستان‌های استان به منظور برگزاری مسابقات ورزشی جام نوروز انجام شده و ان‌شاءالله از 27 اسفند ماه شاهد آغاز این مسابقات در شهرهای سراسر استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مسابقات ورزشی جام نوروز در دو بخش کلاسیک و سنتی و بومی و محلی برگزار می‌شود که مسابقات کلاسیک شامل رشته والیبال، فوتسال، فوتبال و کشتی و مسابقات سنتی و بومی و محلی شامل طناب‌کشی، کشتی محلی و پهلوانی و دیگر بازی‌های محلی است.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بومی و محلی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: به دلیل کمبود اعتبارات در سال جاری نتوانستیم این رشته‌ها را توسعه دهیم اما امیدواریم در ایام نوروز امسال نیز شاهد حضور پرشور ورزش‌دوستان استان در مسابقات جام نوروز باشیم.

عشوری گفت: برگزاری این مسابقات علاوه بر اینکه موجب غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ایام نوروز می‌شود، نقش بسیار موثری در استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دارد که خوشبختانه در سال‌های گذشته استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی و جذب تیم‌های استانی شدند.

انتهای پیام/87001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول