اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

طرح ویژه پلیس برای تامین امنیت روز چهارشنبه‌سوری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اجرای طرح ویژه پلیس برای تامین امنیت روز چهارشنبه‌سوری خبر داد.

طرح ویژه پلیس برای تامین امنیت روز چهارشنبه‌سوری

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس راهنمایی استان برنامه‌های مختلفی را برای ایام عید نوروز و روزهای پایانی سال در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی برای روزهای پایانی سال پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: از روزهای قبل پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌های لازم به منظور اجرای طرح ویژه در روز چهارشنبه‌سوری صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شده است تا از حوادث اتفاقی در این روز پیشگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز توسط پلیس راه استان زنجان افزود: این برنامه‌ نیز به منظور ایجاد آرامش در سطح استان صورت گرفته است.

شمس‌آذر با اشاره به اینکه پلیس 24 ساعته آماده ایجاد امنیت و نظم در محورهای مواصلاتی استان است، اضافه کرد: این اقدام با استفاده از خودروهای گشتی، نیروهای موتوری و ... انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با اجرای طرح‌های ویژه در تلاش برای ایجاد ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین با اشاره به بهره‌مندی پلیس از ظرفیت همیاران پلیس افزود: همیاران پلیس نقش مهمی در تامین امنیت دارند و همایشی نیز به منظور تبیین وظایف این همیاران در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول