اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره فصلی اوج هنر مطرح شد

شعر کودک و دانش‌آموز به شب شعرهای فصلی بسیج هنرمندان یزد اضافه شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد از افزوده شدن بخش‌های شعر کودک و دانش‌آموز به جشنواره فصلی شعر بسیج هنرمندان یزد خبر داد.

شعر کودک و دانش‌آموز به شب شعرهای فصلی بسیج هنرمندان یزد اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عالیه مهرابی در چهارمین همایش فصلی اوج هنر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد اظهار داشت: اوج هنر سعی کرده با انتخاب مضامینی که کمتر مورد توجه شاعران استان قرار گرفته است، شرایط حضور چشمگیر شاعران متعهد را در این عرصه فراهم آورد.

وی افزود: مضامینی همچون انقلاب اسلامی، شهدای هنرمند و ... باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه شاعران بسیجی نیز از آن استقبال کرده‌اند.

مهرابی با بیان اینکه چهارمین همایش فصلی اوج هنر نیز با استقبال جمع کثیری از شاعران استان روبرو شد، عنوان کرد: آثار توسط داوران در دو رده سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال داوری شد که از بین آنها 10 اثر برتر انتخاب شد.

وی همچنین از اضافه شدن بخش ویژه شعر کودک و بخش دانش‌آموزی به شب شعرهای فصلی اوج هنر خبر داد و خاطرنشان کرد: پنجمین شب شعر فصلی اوج هنر با موضوع بهاریه، گهواره آسمانی و شهر آزاده منتظر آثار شاعران استان یزد است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: شب شعرهای اوج هنر از سه سال پیش تاکنون در مرکز استان یزد در حال برگزاری است و در ابتدا کار خود را با برگزاری شب‌های شعر و خاطره به صورت ماهانه شروع کرد.

علی‌محمد پارساییان با اشاره به روند پیشرفت این جشنواره عنوان کرد: از اوایل سال 91 با تصمیم انجمن شعر و ادب سازمان برای بالاتر رفتن سطح کیفیت کار، این جشنواره به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره شعر توسط سازمان بسیج هنرمندان و کنگره شهدای هنرمند در خردادماه 92 خبر داد و گفت: قرار است در این کنگره کتاب شعر شهدای هنرمند استان همچنین کتاب اشعار شاعران استان در وصف شهدای هنرمند رونمایی شود.

در این مراسم از افسانه نوری، محسن استوار، سید فضل‌الله طباطبایی، طیبه سلمانی‌نژاد، محمدصادق خدایی، فرزانه سعاتمند، محمدرضا مرادی‌زاده، صبور احرامیان پور، منیره حسین پوری، شیرین صبوری، محسن استوار و علیرضا سامعی به عنوان برگزیدگان جشنواره، تجلیل شد.

انتهای پیام/2464/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول