اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان مطرح کرد

راه‌یابی 68 دانش‌آموز بسیجی سمنان به مرحله کشوری جشنواره علمی مخترعین

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: 68 دانش‌آموز بسیجی سمنانی به مرحله کشوری جشنواره ممتازین، مخترعین و مبتکرین راه یافتند که از این تعداد 42 نفر دختر و 26 نفر پسر هستند.

راه‌یابی 68 دانش‌آموز بسیجی سمنان به مرحله کشوری جشنواره علمی مخترعین

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد یعقوبی صبح امروز در جشنواره علمی ـ پژوهشی مخترعین و مبتکرین بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش، مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه استان در سالن آمفی‌تئاتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد، گفت: این جشنواره به منظور شناسایی دانش‌آموزان مبتکر و معرفی دانش‌آموزان به مؤسسات علمی و ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان و همچنین ارتقای توان علمی و فرهنگی دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی افزود: در این جشنواره شش اختراع با عنوان دستگاه پاک‌کننده بی‌آلاینده، دستگاه مدیریت مصرف گاز خانگی، تغییر وضعیت آینه‌های اتومبیل، میل پرده خودکار، تب‌سنج هوشمند و برد هوشمند به نمایش گذاشته شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: دانش‌آموزان بسیجی بر اساس ضوابط و معیارها در شهرستان شناسایی و به مرحله استانی راه یافته‌اند که مقطع راهنمایی تا سطح استان و مقطع متوسطه تا مرحله کشور که امتیاز لازم کشوری را کسب کنند به جشنواره کشوری راه پیدا می‌کنند.

یعقوبی ادامه داد: از این تعداد از هشت نفر مخترع و مبتکر، پنج نفر در زمینه پژوهشی و 60 نفر ممتاز تقدیر شد.

وی یادآور شد: ایجاد یک تفکر نوین اسلامی که هدف ملت و انقلاب اسلامی است و این تمدن دو بخش است که یک بخش از آن ابزاری است که شامل علم، صنعت و سیاست می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان ادامه داد: ایران اسلامی برای دست‌یابی به قدرت، نیازمند دانشمندان و نخبگانی است که علاقه‌مند به ملت باشند.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول