اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهار:

تعظیم خانواده شهدا، تعظیم شعائر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار با بیان این‌که تعظیم خانواده شهدا تعظیم شعائر است، گفت: در خدمات‌رسانی به این قشر نباید دچار روزمرگی شویم.

تعظیم خانواده شهدا، تعظیم شعائر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در نشست با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک اداره ساده نیست و به لحاظ مختلف با سایر اداره‌ها متفاوت است.

وی افزود: بنیاد شهید متعلق به همه است و عزت و سربلندی آن برای همه دلسوزان نظام اسلامی مهم است.

فرماندار شهرستان بهار با بیان این‌که برطرف شدن مشکل یک نفر هم از جامعه ایثارگری به این می‌ارزد که چندین مسئول وقت بگذارند و برای رفع این مشکل رایزنی و پیگیری کنند، تصریح کرد: این روحیه در بین مسئولان شهرستان بهار وجود دارد و همه مسئولان این گونه هستند.

وی قرار گرفتن در کنار ایثارگران را افتخار دانست و گفت: تعامل در پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری، عنصر مؤثری است که مسئولان بنیاد شهید این شهرستان که بار اصلی بر دوش آن‌ها است نباید این عنصر را فراموش کنند.

گلکارزاده عنوان کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا توفیق بزرگ است که باید مسئولان قدر آن را بدانند. 

وی با بیان این‌که بنیاد شهید و امور ایثارگران خاکریز نخست ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، یادآور شد: برنامه‌ریزی مطلوبی برای ارائه خدمات به این خانواده‌ها انجام شده است.

فرماندار شهرستان بهار با بیان این‌که تعظیم خانواده شهدا تعظیم شعائر است، ادامه داد: در خدمات‌رسانی به این قشر دچار روزمرگی نشویم و مشکلات را در حد توان حل کنیم.

انتهای پیام/2499/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول