اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر تاکید کرد

تسریع در اجرای بزرگراه اهر ـ تبریز از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر تسریع در اجرای بزرگراه اهر ـ تبریز را یکی از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان منطقه برشمرد و خواستار تلاش بیشتر دراین زمینه شد.

تسریع در اجرای بزرگراه اهر ـ تبریز از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام قهرمان حاجی‌زاده توسعه منطقه اهر و ارسباران را در گرو اتمام این جاده برشمرد و افزود: ارتباطات نقش اساسی در توسعه دارد و اگر این امر محقق شود قطعاً در سایر زمینه‌ها نیز شاهد توسعه خواهیم بود.

وی جذب گردشگران داخلی و خارجی را در گرو تکمیل این جاده برشمرد و افزود: اگر گردشگران در جاده‌های ارتباطی شهرستان احساس امنیت کنند قطعاً در آینده شاهد رونق اقتصادی منطقه با جذب گردشگران خواهیم بود.

امام جمعه اهر افزود: مسئله سفر یک مسئله ضروری برای همه ماست و اگر ساز و کار و تمهیدات لازم در حوزه ارتباطات برای حفظ سلامت مردم با امن بودن جاده‌ها فراهم شود قطعاً میل به سفر بیشتر خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه هم اکنون این جاده پاسخگوی خیل عظیم مسافران، گردشگران و اهالی منطقه نبوده و این تصادفات مکرر در این جاده به علت عدم ظرفیت جاده با تعدد خودروهای عبوری است.

امام جمعه اهر همچنین رعایت قوانین راهنمایی رانندگی را در کاهش تصادفات جاده مهم ارزیابی کرد و افزود: باید با تداوم آموزش‌های عمومی و اطلاع رسانی مناسب با پرهیز از بی‌انضباطی و قانون گریزی حافظان نظم و امنیت را یاری کنیم.

در پایان این مراسم از 50 فعال امر راه، راهداری، پلیس، امدادگران هلال احمر، اورژانس و سایر دست اندرکاران و جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان، خداآفرین و کلیبر تقدیر شد.

انتهای پیام/60003/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول