اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

موفقیت ایران در مذاکره با 1+5 سیلی محکم به استکبار بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: موفقیت ایران اسلامی در مذاکره با گروه 1+5 سیلی محکمی به گوش استکبار بود.

موفقیت ایران در مذاکره با 1+5 سیلی محکم به استکبار بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست شورای اداری دیر با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و ایام نوروز قرارداریم، تاکید کرد: تکلیف است که مدیران در جهت فراهم کردن آسایش و رفاه مردم و برطرف کردن مشکلات مردم بکوشند تا اهداف پلید دشمنان نقش برآب شود.

وی برگزار نشدن انتخابات در موعد مقرر، کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات و ایجاد شائبه آزاد نبودن انتخابات را از استراتژی دشمنان دانست و گفت: اهداف دشمنان کاملا برای مسئولان و مردم آشکار شده است و درصدد ادامه فتنه 88 و انتقال آن به انتخابات 92 هستند که تکلیف است مدیران در جهت فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه دشمنان تلاش دارند ترفند مسموم سازی فضای جامعه و ایجاد نارضایتی مردم را فراهم کنند، باید به‌ گونه‌ای عمل کنیم، دشمن در این توطئه ناکام بماند، چرا که مردم در همه صحنه‌ها وظیفه خود را به‌ خوبی انجام داده‌اند و این بار هم با شرکت گسترده در این صحنه سیاسی اجتماعی بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

 

*در حال عبور از گردنه تحریم‌های اقتصادی هستیم

پرآور تحریم‌ها و محاصره اقتصادی را سخت‌ترین فشار دشمنان در بعد اقتصادی مردم دانست و گفت: بحمدالله در حال عبور از این گردنه هستیم و سال آینده سال شکوفایی و رونق اقتصادی کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی، امسال افتخارات قابل توجهی در زمینه‌های مختلف شامل بروز خلاقیت جوانان، بومی کردن فناوری انرژی هسته‌ای، انتقال موجود زنده به فضا، تولید انواع داروهای درمانی و افتتاح انواع پروژه‌ها داشت، که باید برای مردم بازگو شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر موفقیت ایران اسلامی در مذاکره 1+5 را سیلی محکمی به گوش استکبار دانست و افزود: تحریم‌ها هرچند برای مردم مشکلاتی ایجاد کرد اما شاهد آن هستیم که این تحریم‌ها یکی پس از دیگری در حال شکسته شدن است.

 

*کاهش اعتبارات، خللی در اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد نکرد

پرآور با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان در سال‌جاری، نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امسال، یک چهارم سال گذشته اعتبارات تخصیص یافت به ‌گونه‌ای که از 460 میلیارد تومان سال 90 به 126 میلیارد تومان کاهش یافت، ولی در روند اجرای طرح‌های عمرانی و افتتاح آنها خللی ایجاد نکرد.

وی مقاومت، صبر، ایثار و تحمل مردم با وجود ترفندها و تحریم‌های دشمنان در 34 سال گذشته را ستودنی خواند و بیان کرد: امسال با وجود اینکه سالی سخت و پرفشار برای مردم بود، ولی مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که این توطئه‌ها کارساز نیست و باردیگر دشمنان ناکام ماندند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه ما مسئولان باید شاکر و سپاسگزار این مردم خوب و با وفا باشیم، افزود: مردم هر وقت لازم باشد در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی برای ناکامی دشمنان و امیدواری مسئولان، به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند و ترفندهای دشمنان را ناکام می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول