اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جذب گردشگر صورت گرفت

راه‌اندازی نمایشگاه اکوتوریسم و طبیعت‌گردی در منطقه آزاد چابهار

خبرگزاری فارس: سازمان منطقه آزاد چابهار به منظور جذب مسافر و گردشگر اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه اکوتوریسم و طبیعت‌گردی کرده است.

راه‌اندازی نمایشگاه اکوتوریسم و طبیعت‌گردی در منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، در پی سیاست‌های جذب مسافر و گردشگر سازمان منطقه آزاد چابهار و به منظور ایجاد تنوع و تعدد جاذبه‌های گردشگری منطقه و افزایش میزان ماندگاری گردشگران و رفاه حال آنها نمایشگاه اکوتوریسم و طبیعت‌گردی در منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های طبیعی و زیست محیطی منطقه که از جذابیت‌های فراوانی برای گردشگران برخوردار است در معرض نمایش عموم گذاشته می‌شود.

جانوران تاکسی‌درمی شده منطقه از قبیل تمساح پوزه کوتاه، پوشش‌های گیاهی منطقه، محصولات و میوه‌های گرمسیری شهرستان چابهار، تصاویر زیبا از جاذبه‌های طبیعی مانند کوه‌های مریخی، گل افشان، صدف‌ها و مرجان‌های دریایی و تصاویر و مشخصات پرندگان منطقه از جمله دیدنی‌های عرضه شده در این نمایشگاه هستند.

گفتنی است؛ چابهار دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل بوده و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود.

چابهار مرکز شهرستان چابهار است که در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‌های گرم اقیانوس هند قرار دارد.

انتهای پیام/75002/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول