اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

حضور پرشور در انتخابات حماسه سیاسی را رقم می‏زند

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری، حماسه سیاسی را در کشور رقم می‏زند.

حضور پرشور در انتخابات حماسه سیاسی را رقم می‏زند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم و مسافران نوروزی در مسجد امام این شهر برگزار شد، به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: نامگذاری سال‏ها کار نیکویی است که رهبری هر ساله صورت می‏دهند و در سال 92 نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامیده شده است، باید در راستای تحقق این امر مهم گام برداشت.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: پیام سال جاری دو بخش اساسی سیاسی و اقتصادی دارد که حماسه سیاسی آن با حضور میلیونی و پرشور مردم در انتخابات خردادماه محقق می‏شود.

احمدپناهی با بیان اینکه امسال نیز باید شاهد حضور جهادگونه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشیم، عنوان کرد: فرمایشات گوهربار و راهبردی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‏ها و تحلیل‏هایی که هر ساله معظم‏له درباره مسائل مختلف کشور ارائه می‏دهند، باید تا پایان سال و حتی پس از آن نیز مدنظر باشد.

وی، بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در پیام نوروزی و در جمع میلیون‏ها نفر از مردم ایران اسلامی در مشهد مقدس بسیار حکیمانه، عادلانه و روشنگرانه توصیف کرد.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: در سال جاری با توجه به تأکیدات اساسی رهبری، باید تلاش در عرصه‏های سیاسی و اقتصادی کشور بیشتر شود.

احمدپناهی گفت: همه باید برای تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» رهبری بکوشند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکنند.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول