اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند در مجلس :

تامین زیرساخت‌ها و تاسیسات لازم توسعه منطقه آزاد ارس را سرعت می‌بخشد

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس گفت: زمانی شکوفایی کامل ارس و بهره‌مندی از مزیت‌های آن را خواهیم دید که معرفی ارس با تامین زیرساخت‌ها، امکانات و تاسیسات لازم همراه باشد و امیدواریم این امر با سرعت در منطقه آزاد ارس روی بدهد.

تامین زیرساخت‌ها و تاسیسات لازم توسعه منطقه آزاد ارس را سرعت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، محمد حسن‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه آزاد ارس این منطقه را آماده توسعه همه جانبه خواند و بر مزیت‌های اقتصادی آن تاکید کرد.

وی افزود: ارس به علت وجود زیرساخت‌های گسترده برای رونق تولید و صادرات و سرمایه‌گذاری‌های خارجی منطقه‌ای مستعد برای توسعه همه جانبه است.

حسن‌نژاد گفت: علاوه بر وجود مزیت‌های اقتصادی فراوان در این منطقه توانمندی‌های گردشگری ارس نیز منحصر‌به‌فرد بوده و جایگاه ویژه‌ای در بین گردشگران دارد.

وی معرفی توانمندی‌های منطقه آزاد ارس در رسانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در اکثر ایام سال با پوشش و معرفی فعالیت های اقتصادی و جاذبه های گردشگری نقش موثری در معرفی ارس داشته و لازم است در راستای رونق بیش از پیش این منطقه که شرایط منحصربفردی برای توسعه دارد رسانه‌های جمعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس افزود: جریان داشتن رود ارس در این منطقه و وجود جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری فراوان و بسیاری از زیبایی‌های دیگر موجب ورود خیل عظیم گردشگران در اکثر ایام سال به این منطقه شده و آن را به قطب جدید گردشگری تبدیل کرده است.

وی در ادامه ضمن معرفی کلی از زیبایی‌های ارس بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای رونق صنعت گردشگری تاکید کرد و افزود: ما زمانی شکوفایی کامل ارس و بهره‌مندی از مزیت‌های آن را خواهیم دید که معرفی ارس با تامین زیرساخت‌ها، امکانات و تاسیسات لازم همراه باشد و امیدواریم این امر با سرعت در منطقه آزاد ارس روی بدهد.

حسن‌نژاد تحولات اخیر منطقه آزاد ارس را یادآور شد و گفت: وجود مدیریت مدبرانه در راس هر فعالیتی امتیازی بزرگ محسوب می‌شود و تحولات مشهود بوجود آمده در ارس مرهون وجود مدیری کاردان است. 

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول