اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار شد

تاسیس صنایع بزرگ در دزفول / مهیا ساختن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران

نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار تاسیس صنایع بزرگ در این شهرستان برای کاهش مشکلات اشتغال شد.

تاسیس صنایع بزرگ در دزفول / مهیا ساختن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: شهرستان دزفول از داشتن صنایع بزرگ بی‌بهره است و به این دلیل باید کوشید تا مشکلات اشتغال را در این شهرستان با تاسیس صنایع بزرگ برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت این شهرستان از صنعت بی‌بهره هستیم، خاطرنشان کرد: شهرستان دزفول توانمندی زیادی برای تاسیس صنایع جانبی و تبدیلی را در بخش‌های مختلف دارد و به این دلیل باید به این شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

*مشکل بیکاری را باید کنترل کرد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات بیکاری در سطح شهرستان دزفول بسیار زیاد است و باید برای رفع زیربنایی این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

وی با اشاره به اینکه باید این چالش را به صورت اساسی بررسی و حل کرد، تصریح کرد: باید به صورت زیربنایی با ایجاد اشتغال پایدار در راستای کاهش معضل بیکاری در سطح شهرستان دزفول گامی موثر برداشت.

پاپی‌زاده بیان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری را باید تدوین کرد و عرصه را برای حضور سرمایه‌گذاران باز کرد و به این دلیل باید همه توان موجود در این راستا استفاده کنیم.

*سیاست‌های اصل 44 اجرایی شود

وی ادامه داد: باید در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 در کشور تلاش کنیم و حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال پایدار یکی از اهداف این سیاست‌هاست.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دزفول نیازمند فعالیت در این حوزه است و به این دلیل از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای این مهم دعوت به همکاری شده است که امیدواریم در آینده نزدیک بازدید این افراد از دزفول نتیجه مثبتی در این راستا داشته باشد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول