اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لحظه به لحظه با آلماتی ۲/ ۱۳ /در دیدار با وزیر خارجه قزاقستان

جلیلی: تحریم‌ها نمی‌تواند مانع عزم ملت ایران برای استقلال و پیشرفت شود

نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورای عالی امنیت ملی ظهر امروز در دیدار با ادریسف، وزیر خارجه قزاقستان اظهار داشت، تحریم ها و فشارها نمی‌تواند مانع عزم ملت ایران برای استقلال، توسعه و پیشرفت شود.

جلیلی: تحریم‌ها نمی‌تواند مانع عزم ملت ایران برای استقلال و پیشرفت شود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به آلماتی، جلیلی در این دیدار با اشاره به اینکه برخی قدرت ها بقای خود را در عدم پیشرفت دیگر ملت ها می بینند، تاکید کرد: فشارها و تحریم ها نمی تواند اراده و عزم ملی ملت ایران را برای استقلال، توسعه و پیشرفت تهدید کند.

سرپرست هیئت مذاکره کننده ایران در آلماتی افزود: ظرفیت های مختلف ایران و قزاقستان مکمل یکدیگر است و می تواند بستر مناسبی را برای تثبیت امنیت منطقه ای و رفاه و پیشرفت ملتهای منطقه فراهم کند.

سعید جلیلی با تشکر از میزبانی گرم و صمیمانه دولت و ملت قزاقستان برای دور دوم گفت‌وگوها در آلماتی تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی تروریسم و مواد مخدر در افغانستان نشانگر عدم خواست و یا عدم توانایی برخی قدرت ها از جمله آمریکا برای مقابله با این گونه پدیده های ضد امنیتی در منطقه است که در هر دو صورت آنها نمی توانند طرف های قابل اتکا و اعتمادی باشند.

ادریسف، وزیر امور خارجه قزاقستان نیز در این دیدار گفت: ملت و دولت قزاقستان از جمهوری اسلامی ایران به خاطر برگزاری دومین دور گفتگوها در آلماتی سپاسگذاری می کند.

وی تاکید کرد: قزاقستان با اذعان به جایگاه و اهمیت ایران در منطقه بر توسعه مناسبات همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران اهتمام دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول