اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دیدار اعضای هیئت نظارت انتخابات شوراها با امام جمعه جیرفت+تصاویر

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان جیرفت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

دیدار اعضای هیئت نظارت انتخابات شوراها با امام جمعه جیرفت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان اظهار داشت: شما باید در انتخابات شوراها به نحوی عمل کنید که اعتماد مردم در برگزاری انتخابات سالم جلب شود.

وی افزود: افرادی که برای شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیدا می‌شوند، باید دارای تخصص و تعهد باشند و فقط صداقت و شهرت افراد ملاک نباشد.

عسکری تصریح کرد: باید افرادی کاندیدا شوند که بتوانند، باری از دوش مردم در زمینه مسائل و مشکلات شهری بردارند و باید در این راستا از گرایش‌های مختلف علمی و تخصصی مورد نیاز شوراها نیز برخوردار باشند.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: اگر اعضای شوراهای شهر و روستا دانش‌های لازم را در زمینه مسائل مختلف نداشته باشند، نمی‌توانند شهر را اداره کنند و در این زمینه باید توجه جدی شود.

وی خاطر نشان کرد: باید افرادی که اصلح برای این کار هستند در صحنه انتخابات حضور داشته باشند و مردم هم افراد متخصص و متعهد را انتخاب کنند.

جعفر نعمتی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان جیرفت نیز در این دیدار اظهار داشت: هدف ما صیانت از آرای مردم است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: در تأیید صلاحیت افرادی که قصد نامزدی در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان جیرفت را دارند تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا حق کسی ضایع نشود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدبهروز حسینی، حمید طاهری، جعفر نعمتی، امیر رضایی و میثم عارفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان جیرفت هستند.

انتهای پیام/2655/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول