اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

طرح جامع شهر زنجان تا پایان سال‌جاری تهیه می‏شود

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طرح جامع شهر زنجان تا پایان سال‌جاری تهیه می‏شود.

طرح جامع شهر زنجان تا پایان سال‌جاری تهیه می‏شود

عباسعلی فلاح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح جامع شهر زنجان در حال حاضر در دست بررسی است.

وی تهیه طرح جامع را برای شهر زنجان مهم ارزیابی کرد و افزود: طرح جامع زنجان مراحل مختلفی برای تکمیل و تهیه نهایی سپری خواهد کرد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طرح جامع زنجان در سال 64 تهیه شده است، افزود: در سال 82 طرح تفصیلی تجدید نظر زنجان تهیه شده است.

وی طرح تفصیلی تجدید نظر را دارای کارکرد تفصیلی و جامع عنوان کرد و ادامه داد: طرح تفصیلی طبق قانون نباید به شکل تجمیعی تهیه شود.

*شهر همانند موجودی زنده است

فلاح با تاکید بر رشد و تحول شهر در طول زمان، خاطرنشان کرد: شهر همانند موجودی زنده است و همواره در حال گسترش و تغییر و تحول است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان طرح‏های جامع را 10 ساله عنوان کرد و گفت: طرح جامعه باید در این مدت مورد بازبینی قرار گیرد.

وی با با بیان اینکه قرارداد تهیه طرح جامع شهر زنجان با شرکت مشاور بسته شده است، یادآو شد: طرح جامع شهر زنجان با بررسی‏های لازم توسط مشاور طرح آماده خواهد شد.

فلاح آغاز تهیه طرح تفصیلی را برای شهر زنجان حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: بعد از تکمیل طرح جامع اقدامات لازم برای تهیه طرح تفصیلی زنجان انجام می‏شود.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بررسی طرح تفصیلی را یادآور شد و ادامه داد: طرح تفصیلی شهر زنجان باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

*تهیه و اجرای طرح تفصیلی شهر زنجان مشکلات مردم را برطرف می‌کند

وی برطرف شدن مشکلات شهری زنجان را در گرو تهیه طرح تفصیلی دانست و افزود: با تهیه و اجرای طرح تفصیلی شهر زنجان، مشکلات مردم برطرف می‏شود.

فلاح ضمن تاکید بر عدم مغایرت طرح تفصیلی و آماده‏سازی در شهر، خاطرنشان کرد: در طرح مشاور برای طرح تفصیلی و آماده‏سازی نباید مغایرتی وجود داشته باشد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان توسعه شهر زنجان را حائز اهمیت دانست و  ادامه داد: تهیه طرح جامع و تفصیلی زنجان باید با دقت بالایی صورت گیرد.

وی مشکلات فضاهای شهری زنجان را ناشی از ضعف طرح جامع و تفصیلی گذشته عنوان کرد و افزود: با تهیه و اجرای طرح تفصیلی جدید شهر زنجان بسیاری از مشکلات برطرف می‏شود.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول