اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد

کاربردی‏‌سازی آموزش مهندسین در زنجان/ بدون آموزش توسعه‏ای محقق نخواهد شد

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به موضوع آموزش برای مهندسین گفت: آموزش‏ مهندسین در زنجان به صورت کاربردی انجام می‏شود.

کاربردی‏‌سازی آموزش مهندسین در زنجان/ بدون آموزش توسعه‏ای محقق نخواهد شد

رامین کیامهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‏های مدیریت آموزش سازمان برای مهندسین زنجانی در بخش‏های مختلفی انجام می‏شود.

وی با بیان اینکه دوره‏های آموزشی ارتقای پایه و دیگر دوره‏های تکمیلی در حوزه مهندسی برگزار می‏شود افزود: باید در همه بخش‏های آموزشی به سمت کاربردی‌سازی حرکت کرد.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان برگزاری سمینار‏های علمی در سازمان نظام مهندسی زنجان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برگزاری سمینار‏ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول سال انجام می‏شود که همواره نیازمند افزایش کمی و کیفی است.

کیامهر کیفی‌سازی دوره‏های آموزشی را ضروری عنوان کرد و گفت: دوره‏های آموزشی مورد نیاز مهندسین شناسایی و با کیفیت مناسبی برگزار می‏شود.

وی به دوره‌های مورد نیاز مهندسین برای ارتقای پایه مهندسی اشاره کرد و افزود: عمده دوره‏های آموزشی برای ارتقای پایه مهندسی برگزار می‏شود.

*بدون آموزش توسعه‏ای محقق نخواهد شد

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان موضوع آموزش را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بدون آموزش توسعه‏ای محقق نخواهد شد.

کیامهر توسعه علمی مهندسین استان زنجان را در گرو آموزش‏های مناسب عنوان کرد و گفت: باید به موضوع آموزش توجه ویژه داشت.

وی فعالیت پژوهشی را برای مهندسین زنجان حائز اهمیت دانست و افزود: حوزه تحقیق و پژوهش باید بیش از پیش فعال باشد.

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان توجه به همه ابعاد آموزش مهندسین را خواستار شد و ادامه داد: رویکرد مدیریت سازمان در این راستا مثبت است.

*مهندسین استان زنجان در اجرای پروژه‏های اجرایی بسیار دقیق عمل ‏می‏کنند

کیامهر مهارت‏های علمی و فنی مهندسین استان زنجان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهندسین استان زنجان در اجرای پروژه‏های اجرایی بسیار دقیق عمل ‏می‏کنند.

وی به آموزش‌های مجازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‏ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان در مسیر حرکت به سمت مجازی شدن است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول