اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان خبر داد

اعزام 22 اتوبوس کاروان‌ راهیان نور از زنجان به مناطق عملیاتی

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: 22 اتوبوس از کاروان‌های راهیان نور از استان زنجان به مناطق جنگی اعزام شدند.

اعزام 22 اتوبوس کاروان‌ راهیان نور از زنجان به مناطق عملیاتی

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور بسیج ادارات استان زنجان شامل کارکنان ادارات استان از جمله کارگری و کارمندی، اقشار مختلف، بسیج اصناف و کانون بازنشستگی لشگری و کشوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 200 نفر از کارمندان ادارات استان زنجان از 28 اسفند ماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه سال جاری در قالب دو کاروان به مناطق جنگی جنوب اعزام شده‌اند، خاطر نشان کرد: این کاروان‌های اعزام شده در اردوگاه شهید محلاتی اسکان داده و سازماندهی شدند.

*حضور خانواده شهدا در مناطق جنگی

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه حضور خانواده شهدا در کاروان‌های راهیان نور حوزه بسیج ادارات استان زنجان جلوه ویژه‌ای داشته است، تصریح کرد: حضور نوجوانان در این کاروان‌ها و استقبال بسیار بالای آنها از فضای معنوی مناطق جنگی از ویژگی‌های این سفر معنوی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارمندان اعزام شده به مناطق جنگی در طول سه روز از مناطق مختلف بازدید کردند، اضافه کرد: اروند کنار، یادمان شهدای والفجر 8، طلائیه، هویزه، معراج شهدا، دهلاویه، چزابه و فکه مناطق مورد بازدید کاروان‌های راهیان نور حوزه بسیج ادارات استان زنجان به شمار می‌رود.

*اعزام کاروان راهیان نور از زنجان به غرب

هادی‌نژاد تاکید کرد: با توجه به استقبال کارکنان دولتی از مناطق جنگی غرب، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام تعطیلات تابستانی کاروان‌هایی به این مناطق اعزام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مناطق جنگی از نظر تربیتی و معنوی بسیار تاثیرگذار هستند، ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در این راستا برای سال جاری پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/73006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول