اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

148 هزار نفر به ایستگاه‌های سلامت خراسان جنوبی مراجعه کردند

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مراجعه 148 هزار و 17 مسافر به ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر این استان در ایام نوروز خبر داد.

148 هزار نفر به ایستگاه‌های سلامت خراسان جنوبی مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا صبوری صبح امروز در جمع کارکنان هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: جوان باید شاد، سرزنده، پرانرژی و با انگیزه باشد و اگر غیر از این باشد نمی‎تواند به مردم خدمت و از آنها رفع نیاز کند و حتی نمی‎تواند در کمک به هم‌نوع و فعالیت بشردوستانه دخیل باشد.

وی با اشاره به اینکه شاد بودن تعارضی با فعالیت کردن ندارد، گفت: انرژی و شادمانی این قوت را به انسان می‎دهد تا در ارائه خدمت به خوبی وارد عرصه شده و با ایثار و از خودگذشتگی به همنوعان خود کمک کند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی حضور جوانان را در جمعیت هلال احمر بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: جوانان با عضویت در جمعیت هلال احمر با نیروی جوانی به خدمت‌رسانی مردم مشغول هستند.

صبوری به طرح پست‌های راهنمای مسافران نوروزی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در این طرح 38 پست راهنمای مسافران نوروزی در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران بوده که 297 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر در این پست‌ها به خدمت‌رسانی مشغول بوده‌اند.

وی برپایی خیمه‌های نماز را در کنار پست‌های نوروزی بسیار اقدام عالی دانست و ادامه داد: از آغاز طرح مسافران نوروزی 92 هزار و 940 نفر به خیمه‌های نماز برای اقامه نماز مراجعه کرده‌اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های سلامت و فضای دوستدار کودک در پست‌ها برای مسافران نوروزی، اذعان داشت: از ابتدای طرح 148 هزار و 17 نفر به ایستگاه سلامت و 133 هزار و 801 نفر به ایستگاه فضای دوست‌دار کودک مراجعه کرده‌اند.

صبوری با بیان اینکه تمامی اقلام توزیع شده بین مسافران نوروزی نزدیک به 492 هزار و 168 عدد بوده است، اضافه کرد: از این تعداد اقلام توزیع شده 867 هزار و 18 نقشه شهرستان‌ها و ایران، 307 هزار و 219 بروشور امدادی، 6 هزار و 862 کیف امدادی و 91 هزار و 369 کتابچه راهنمای مسافران نوروزی بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح راهنمای مسافران نوروزی 18 هزار و 46 نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شده و 8 هزار و 720 نفر نیز فرم اهدای عضو را تکمیل کرده‌اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ارتباط با طرح سحاب تصریح کرد: امسال با اجرای طرح سحاب (سامانه حرکت‌های امدادی بشردوستانه) اعضای این تیم‌های سه نفره، به 135 هزار و 420 نفر خدمات ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول