اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

دشمنان از ایران اسلامی وحشت دارند/ پیروزی در مقاومت است

امام جمعه بردسکن گفت: از ابتدای آغاز دفاع مقدس دشمنان با ایران اسلامی سر ناسازگاری داشتند و بحث هسته‌ای ترفند فریب کاری آنان است.

دشمنان از ایران اسلامی وحشت دارند/ پیروزی در مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشمندان ما به مرحله‌ای رسیده‌اند که علاوه بر تاسیسات هسته‌ای اخیر، فراتر از آن هم ایجاد کنند که نمی‌خواهیم و صلاح نمی‌دانیم در آن راستا حرکت کنیم.

امینی با گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای گفت: در حال حاضر کشورهای مختلفی از جمله پاکستان و هندوستان دارای فناوری هسته‌ای هستند اما دشمنان، به خاطر اسلامی بودن کشورمان، نوک حرف‌های بی‌ربط خود را به سمت ایران اسلامی گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: روز به روز به عظمت کشورمان به برکت مردم خوبی که در کنار مسئولان نظام تلاش می‌کنند، افزوده شده است.

امام جمعه بردسکن قطع ارتباط سیاسی دشمنان را موجب اقتدار و مقاوم‌تر شدن مردم کشورمان دانست و افزود: مسئولان با دقت و با بینش سیاسی در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند و بدانند پیروزی در مقاومت است.

وی با گرامیداشت روز هنر اسلامی به زبان هنر اشاره کرد و افزود: امروز هنر باید در خدمت اسلام و در جهت تعالی افکار مردم به کار گرفته شود.

امام جمعه بردسکن با انتقاد از بعضی از هنرمندان که هنر را برای مشغول کردن افکار مردم به کار می‌گیرند، اظهار داشت: هنر زبان گویای بیان حقایق است.

امینی در ادامه با تجلیل از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه افزود: امام (ره) عنایت خاصی به محرومان داشتند و در نخستین روزهای انقلاب اسلامی دستور ایجاد این نهاد انقلابی را صادر کردند.

وی با اشاره به شعار امسال و نیز رسیدن به زمان انتخابات از کاندیداهای احتمالی و هواداران آنان خواست در سخن گفتن، هر حرفی را نسنجیده بر زبان نیاورند و تقوای الهی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام /70021/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول