اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

10 هزار نفر به پست‌های راهنمای نوروزی نهبندان مراجعه کردند

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از مراجعه 10 هزار و 880 نفر مسافر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

10 هزار نفر به پست‌های راهنمای نوروزی نهبندان مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه حضور جوانان در جمعیت هلال احمر بسیار مهم است، اظهار کرد: حضور جوانان در جمعیت هلال احمر یکی از نعمت‌های بزرگ بوده که همیشه با تمام قوا در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر این شهرستان با برپایی ایستگاه‌های مختلف به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: ایستگاه تندرستی، ایستگاه نقاشی، خیمه نماز و ایستگاه ورزش از قسمت‌های مختلف پست‌های راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان با بیان اینکه دو پست راهنمای مسافران نوروزی در سطح شهرستان نهبندان و زیرکوه فعال است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح نزدیک به 2 هزار و 715 نفر به خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

رضایی تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون یک‌هزار و 721 بروشور امدادی، 2 هزار و 704 نقشه شهرستان، یک‌هزار و 478 کتابچه راهنمای مسافران نوروزی، 440 کیف کمری امدادی و 109 فرم اهدای عضو بین مسافران توزیع شده است.

وی به استقرار ایستگاه‌های سلامت و فضای دوست‌دار کودک در کنار پست‌های راهنمای مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح تاکنون 2 هزار و 139 نفر به ایستگاه سلامت و یک‌هزار و 115 نفر به ایستگاه دوست‌دار کودک جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان به طرح سحاب اشاره کرد و گفت: اعضای تیم‌های 3 نفره طرح سحاب در جمعیت هلال احمر این شهرستان به 10 هزار و 85 نفر خدمات ارائه کردند.

رضایی ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون 130 نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان شده‌اند.

انتهای پیام/69005/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول