اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

دشمن به دنبال اغتشاش در آستانه انتخابات است/مردم هوشمندانه عمل کنند‌

امام جمعه نهبندان گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، دشمنان در پی اغتشاش و ایجاد ناامنی در جامعه هستند و مردم کشور ما با بصیرت کافی این موضوع را درک کرده‌اند.

دشمن به دنبال اغتشاش در آستانه انتخابات است/مردم هوشمندانه عمل کنند‌

حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با شعار امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری طبق سیره حسنه‌ای که دارند هر سالی را به نامی نامگذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: با این نامگذاری مقام معظم رهبری نقشه راه را تعیین می‌کنند تا مسئولان در این راه حرکت کنند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه این نامگذاری‌ها طی این سال‌ها خیرات و برکات فراوانی را در پی داشته است، تصریح کرد: با این نامگذاری‌ها توجه مسئولان و مردم به آن موضوع جلب و اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

نامگذاری سال‌ها هدفمند است

 خزاعی با اشاره به نام‌گذاری سال‌ها‌ افزود: این نامگذاری‌ها هدفمند و برنامه‌ریزی شده است.

وی اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات دشمنان در پی اغتشاش و ایجاد ناامنی در جامعه هستند و مردم کشور ما با بصیرت کافی این موضوع را درک کرده‌اند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه دشمنان طی مدتی تحریم‌ها را تشدید کرده‌اند، ادامه داد: دشمنان با ایجاد تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌خواهند مردم را در مقابل نظام قرار داده و از این طریق به اهداف شومشان برسند.

تحریم‌های دشمنان بی‌اثر است

خزاعی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان بی‌اثر است، اضافه کرد: اما مردم کشور ما نظام را دوست دارند و پشتیبان نظام هستند و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به هیچ عنوان مردم را از ولایت و نظام دور نمی‌کند و همچنین مردم با خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم در اوج تحریم‌ها با حضور خود در 22 بهمن‌ سال گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند، اذعان داشت: امسال نیز مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای دیگر جلوه خواهند داد.

پایبند بودن به نتیجه آرا از الزامات شعار سال است

امام جمعه نهبندان با اشاره به الزامات شعار امسال افزود: حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف، قانون‌گرایی، پایبند بودن به قوانین و انتخاب اصلح و همچنین پایبند بودن به نتیجه آرا از الزامات شعار امسال است.

خزاعی با اشاره به شعار سال گفت: حماسه اقتصادی و سیاسی ملزم و مکمل هم هستند چرا که ما اگر از نظر اقتصادی خودکفا باشیم می‌توانیم در مجامع سیاسی بین‌المللی حرف خود را به کرسی بنشانیم.

وی اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف اقتصادی باید به تولید ملی، ایجاد اشتغال و مصرف کالاهای داخلی ارج گذاشته و فضای سیاسی را به وجود آوریم که بر رشد و آگاهی مردم افزوده و وحدت و انسجام ملی در جامعه حفظ شود.

زنان نقش تاثیرگذاری در تحقق شعار سال دارند

امام جمعه نهبندان با اشاره به نقش زنان در تحقق شعار سال یادآور شد: زنان جامعه اسلامی همیشه و در همه زمان‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و دارند.

خزاعی با بیان اینکه زنان در همه عرصه‌های اقتصادی و سیاسی جامعه حضور فعالی دارند، اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای زنان هیچ محدودیتی قائل نشده است و همان طور که محرز است زنان جامعه ما در دولت و مجلس و مدیریت‌های کلان کشور حضور فعالی دارند.

انتهای پیام/69008/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول