اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مربوط به قشر خاصی نیست

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مربوط به قشر خاصی نیست، گفت: همه ملت ایران می‌توانند با غلبه بر تهدیدات و تحریم‌های دشمن برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش کنند.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مربوط به قشر خاصی نیست

مراد هاشمزهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: دشمنان ایران و نظام اسلامی کشور ما را در مقابل تهدیدات و فشارها قرار داده‌اند تا نظام اسلامی ما را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته فشارها و تحریم‌ها از طرف دشمنان ابعاد گسترده‌تری داشته است، افزود: رهبر انقلاب با درایت و هوشیاری خود سال جاری را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند.

خلق حماسه نیازمند تلاش است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما با هوشیاری و با وجود مشکلات اقتصادی و نوسانات در قیمت‌ها و ارز می‌تواند از این فراز و نشیب‌ها با موفقیت عبور کند.

هاشمزهی با اشاره به پیشرو بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: ملت غیور و فهیم ایران باید همیشه بیدار باشند و با حضور خود در انتخابات تمام دسیسه‌های دشمن را نابود کنند.

وی یادآور شد: خلق حماسه نیازمند تلاش است که تجربه آن را ملت ایران در 35 سال گذشته در جنگ تحمیلی عراق به ایران تجربه کرده‌ است.

افراد مبتکر می‌توانند سبب خودکفایی شوند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در انتخابات می‌توانند سبب خلق حماسه سیاسی شوند، اذعان داشت: ما تا زمانی که به خودکفایی نرسیده‌ایم دشمن امیدوار است بتواند سبب مشکلاتی برای ملت ایران شود.

هاشمزهی متذکر شد: ملت ما می‌تواند با خلاقیت، نوآوری، ابتکار و تلاش در تمام زمینه‌های اقتصادی سبب خلق حماسه اقتصادی شود.

وی با اشاره به نقش نخبگان در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: افراد توانمند و مبتکر می‌توانند با ایجاد روش‌های نوین و استفاده از امکانات سبب خودکفایی کشور شوند.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مربوط به قشر خاصی نیست

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مربوط به قشر خاصی نیست، ادامه داد: همه ملت ایران می‌توانند با غلبه بر تهدیدات و تحریم‌های دشمن برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش کنند.

هاشمزهی متذکر شد: آن چیزی که سبب وجود مشکلات در جامعه می‌شود مدیریت‌ ناکارآمد در امور کشور است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بعدی باید از تجربیات تلخ گذشته درس بگیرند، خاطر نشان کرد: مسئولان آینده ایران باید سعی کنند افرادی کارآمد باشند و مشکلات اقتصادی مردم را با آگاهی سازماندهی کنند.

انتهای پیام/69010/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول