اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد

اعلام آمادگی 70 هزار نفر برای اهدای عضو

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز امسال 70 هزار نفر برای اهدای عضو خود به بیماران نیازمند اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی 70 هزار نفر برای اهدای عضو

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدجواد جعفریان در مراسم اختتامیه سیزدهمین طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی که در مجتمع یاوران مهدی استان قم برگزار شد، از حضور فعال و چشمگیر جوانان سراسر کشور در طرح ملی مسافران نوروزی تشکر کرد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور نزدیک به 30 میلیون نفر به پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی مراجعه کردند و 21 میلیون قلم کالا از قبیل آب معدنی، کیف امدادی و ... بین مسافران توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین 4 میلیون نفر در خیمه‌های نماز انجام فریضه کرده و 70 هزار نفر آمادگی خود را برای اهدای عضو اعلام کردند.

جعفریان ثمرات کار جوانان را علی‌گونه و حسین‌گونه برشمرد و افزود: حضور شما جوانان در زلزله آذربایجان و مداخلات اجتماعی‌تان در برنامه‌های فرهنگی برکتی است برای زندگی، و اعتقاد دارم با انتخاب این مسیر راه شما روشن و سبزتر خواهد شد.

انتهای پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول