اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

‌حضور حداکثری در انتخابات بزرگ‌ترین تبلیغ برای رفع مشکلات مردم است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار‌ تهران ‌با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات بهترین تبلیغ در راستای رفع مشکلات مردم است.

‌حضور حداکثری در انتخابات بزرگ‌ترین تبلیغ برای رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صفر‌علی براتلو ساعتی پیش در نشست شورای اداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت مردم باعث شد فضای مذاکرات تغییر کند اظهار داشت: در بحث منطقه نیز ایستادگی و مقاومت مردم سبب شد دشمنان نظام نتوانند در مقابل جمهوری اسلامی ایران توفیقی را از آن خود کنند و انقلاب اسلامی این بار نیز پیروز میدان بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران مردم ایران اسلامی را تربیت یافتگان مکتب امام خمینی (ره) دانست و عنوان کرد: اوایل انقلاب و حتی دهه دوم انقلاب اسلامی خوف این بود که رژیم صهیونیستی نخواهد مراکز ما را مورد حمله قرار دهد اما امروز به فضل خدا به جایگاهی رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خودشان فرمودند «اسرائیل جایگاهی مقابل ملت ایران ندارد» و این نشان از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

*موفقیت‌های نظام مدیون رهبری و مردم است

براتلو با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران از منطقه عبور کرده‌ایم بیان داشت: سربلندی و موفقیت‌های نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبر معظم انقلاب و مردم است.

وی در ادامه افزود: امروز به لطف باری تعالی توفیق خادمی مردم نصیب ما شده است و نباید از خدمتگزاری به مردم کم بگذاریم چرا که این فرصت بهترین زمان برای خدمت شایسته به مردم است.

*حضور حداکثری در انتخابات بزرگترین تبلیغ برای رفع مشکلات مردم است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات بهترین تبلیغ در راستای رفع مشکلات مردم است.

وی در ادامه با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت غیور انقلاب اسلامی تاکید کرد مردم شریف انقلاب اسلامی ایران به واقع سنگ تمام گذاشتند و با همه سختی‌ها مقاومت کردند.

*باید وقف مردم باشیم

براتلو با بیان اینکه مردم ایران همواره در صحنه حضور دارند گفت: مسئولان در مقابل مردم مسئولیت ویژه‌ای بر دوش دارند و باید خودشان را وقف مردم کنند چرا که مردم ایران در عرصه‌های مختلف نظام با حضور چشمگیر خود به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن حماسه 9 دی، دفاع مقدس، انتخابات و غیره... دشمنان نظام را همواره مات و مبهوت حضور پرشور خود کرده‌اند.

*تحریم عملیات روانی دشمنان نظام

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حالی که با تحریم‌ها و عملیات روانی دشمنان نظام روبرو هستیم کوتاهی در انجام وظیفه کار نابخشودنی و بی‌تقوایی است.

*کوتاهی برخی مسئولان

براتلو با اشاره به اقداماتی که در تنظیم بازار شب عید صورت گرفت عنوان کرد: علی‌رغم تلاش‌های دلسوزانه و شبانه‌روزی استاندار تهران معاونان استانداری، مسئولان اجرایی و غیره شاهد کم‌لطفی برخی افراد بودیم که با کوتاهی در کار خود مشکلاتی را به ارمغان می‌آوردند که اینها ربطی به تحریم نداشت بلکه باید دریابیم علت این اتفاقات جامع نبودن نظارت، کوتاهی برخی افراد و یا موارد دیگری بوده است.

*راهبرد نظام مشخص شده است/ رای مردم مصونیت آور است

یادگار 8 سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه نظام راهبرد را مشخص کرده است گفت: همواره باید در راستای راهبرد نظام گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه آرای مردم مصونیت آور است بیان داشت: ما حق نداریم به مردم بگوییم که به چه فردی رای دهند اما باید دقت داشته باشیم که رای مردم و حضور پرشور آنها برای نظام مصونیت آور است.

*بیانات رهبری فصل‌الخطاب است/ عملکرد مثبت فرماندار ورامین

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به عملکرد مثبت فرماندار جوان ورامین گفت: پس از اتنصاب محسن منصوری به عنوان فرماندار ورامین حاشیه‌ای را از شهرستان شاهد نبودیم و خودشان مشکلات را حل می‌کنند.

وی در ادامه ایجاد وحدت و همدلی را رمز موفقیت فرماندار ورامین دانست و گفت: فرماندار ورامین با ایجاد وحدت و همدلی مشکلات شهرستان را مرتفع کرده و امید است با تلاش و کوشش در آستانه انتخابات تاریخی در سپاه به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ورامین به ثبت برساند.‌

براتلو در پایان بیانات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب دانست و گفت: باید بیانات رهبر معظم انقلاب را مطالعه کرده و تحلیلی از خودمان نداشته باشیم بلکه باید تحلیل‌ها را از رهبر فرزانه انقلاب بگیریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پایان با تاکید بر قدردانی از نعمت ولایت فقیه تصریح کرد: رئیس‌جمهور پاکستان هنگام ملاقات به مقام معظم رهبری کفش خود را از پای در آورد و به هیئت پاکستانی که برای این دیدار آمده بودند گفت باید دریابید که با چه شخصیت والایی ملاقات می‌کنید.

انتهای پیام/‌2462/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول