اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی مهدیشهر خبر داد

تشکیل تعاونی مستقل برای بهره‏برداران مجتمع‏های دام‏پروری مهدیشهر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مهدیشهر از پیگیری و فراخوان همه بهره‏برداران مجتمع دام‏پروری امامزاده زینعلی مهدیشهر برای تشکیل تعاونی مستقل خبر داد.

تشکیل تعاونی مستقل برای بهره‏برداران مجتمع‏های دام‏پروری مهدیشهر

پرویز میرآخورلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر افزود: این تعاونی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شهرستان و با نظر بهره‏برداران مجتمع شکل می‏گیرد.

وی تصریح کرد: تعاونی مستقل دامداران مهدیشهر با در نظر گرفتن نظر کارشناسی کمیته فنی معاونت بهبود تولیدات دامی و حقوقی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در راستای عملکرد و اثربخشی مطلوب و بهتر مجتمع تشکیل خواهد شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مهدیشهر درباره مهم‏ترین اقدامات انجام شده در این شهرستان در حوزه کشاورزی گفت: معرفی 20 متقاضی برای دریافت تسهیلات از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان انجام شده است.

میرآخورلو از تکمیل پرونده متقاضیان اخذ وام از بانک سپه، تشکیل پرونده برای صدور 20 فقره موافقت اصولی و پیگیری و ارسال مدارک لازم برای صدور 10 فقره جواز تاسیس و پروانه بهره‏برداری در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

وی به برگزاری دوره آموزشی ترویجی سایت تولید گوشت سالم و بدون آنتی‏بیوتیک و همچنین اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح حدود شش هکتار از مزارع و باغ‏ها با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال به صورت بلاعوض اشاره کرد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مهدیشهر گفت: معرفی متقاضیان بخش تولیدات گیاهی برای دریافت  تسهیلات از بانک سپه و نیز هماهنگی و همکاری مشترک با دامپزشکی و مرغداران منطقه برای برگزاری سایت محصول سالم نیز انجام شده است.

میرآخورلو از افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مهدیشهر با 306 عضو و سرمایه 22 میلیارد ریال و آغاز پرداخت تسهیلات به اعضای آن خبر داد.

انتهای پیام/2249/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول