اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات تجلی حماسه سیاسی ـ 1

معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی پاکدشت / آغاز ثبت‌نام کاندیداها از 26 فروردین

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان پاکدشت از بین معتمدین شهرستان انتخاب شدند.

معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی پاکدشت / آغاز ثبت‌نام کاندیداها از 26 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز نشست انتخاب و معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان پاکدشت به ریاست قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت و با حضور عین‌الله تاجیک معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان و 30 نفر از معتمدین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت طی سخنانی در این نشست مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را یکی از دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آحاد مردم در ایجاد ملزومات نظام و تثبیت و پایداری آن سهیم بوده‌اند و باید این امر را به عنوان دستاورد نظام پاس بداریم.

قربانعلی مقبلی در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره و توضیحاتی پیرامون روند اجرای انتخابات در شهرستان و تمهیداتی که از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پرشور اندیشیده شده است پرداخت.

وی برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بر پایه امانت‌داری، قانون‌مداری و حضور حداکثری و عدالت محوری عنوان کرد و گفت: با عنایت به این اصول مهم و توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات انشاءالله چون گذشته انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تنش را شاهد باشیم.

مقبلی در ادامه افزود: با دعوت از 30 نفر از معتمدان محلی شهرستان پاکدشت، 13 نفر از اعضای اصلی و علی‏ البدل معتمدان هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان پاکدشت از طریق رأی‏ گیری مشخص شدند که از این تعداد هشت نفر عضو اصلی (یعقوبعلی مرادی، مسعود حسنی، علیرضا بازگلی، محمدرضا شیخ اسدی، محسن فرجی، حسین بیات، امیر رحیمی، سید اصغر میرقاسمی) و پنج نفر به صورت علی‌البدل (حجت‌الله جگروند، احمد کردبچه، بهروز مرادی، اژدر مجیدی و ایوب اسداللهی) هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور نخستین فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس دستور وزیر کشور که همان تشکیل هیئت اجرایی است، انجام شد.

وی بیان داشت: براساس ماده 32 قانون انتخابات هیئت اجرایی متشکل از معتمدین مردمی انتخاب و نسبت به انسجام وظایف مندرج در قانون، فعالیت می‌کنند.

فرماندار پاکدشت در پایان با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین آغاز می‌شود، تصریح کرد: کاندیداها پس از پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان دولت در شهر و روستا، برای تکمیل ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول