اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

هیئت ‌مدیره تعاونی‌های مسکن مهر در تکمیل واحدهای مسکونی جدیت به خرج دهند

فرماندار خلخال خواستار تسریع هیئت ‌مدیره تعاونی مسکن مهر در تکمیل مسکن مهر شهرستان خلخال برای استفاده متقاضیان شد.

هیئت ‌مدیره تعاونی‌های مسکن مهر در تکمیل واحدهای مسکونی جدیت به خرج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در نشست مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و بررسی مشکلات مسکن مهر خلخال با اشاره به اینکه هیئت ‌مدیره تعاونی مسکن مهر خلخال باید با جدیت تمام کار اتمام و تکمیل مسکن مهر خلخال را پیگیری کند، اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه‌های ذیربط با تعامل همدیگر کار مسکن مهر در شهرستان خلخال را پیگیری کنند.

وی به سکونت بیش از 100 نفر از شهروندان متقاضی خلخالی در مسکن مهر اشاره کرد و خواستار سرعت‌بخشی به اتمام پروژه مسکن مهر خلخال در شهرک‌های ایثار، دانش و بهشتی شد و این پروژه را از پروژه‌های ماندگار، عظیم و ارزشمند عنوان کرد.

فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک مسکن و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در پروژه مسکن مهر اضافه کرد: باید تلاش شود تا در این پروژه نیز رضایت مردمی جلب شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر املاک و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در سخنانی به وجود 38 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد واحد، بیش از 28 هزار و 472 واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده و تلاش می‌شود هرچه زودتر به مرحله تحویل به متقاضیان برسند.

شهرام باباخانی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت و ریاست جمهوری به استان اردبیل بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز به انتظارات متقاضیان از هیئت‌ مدیره تعاونی‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: هیئت ‌مدیره تعاونی مسکن مهر در برابر انتظارات مردم سرعت پروژه را بالا ببرد.

انتهای پیام/62008/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول