اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان خبر داد

صدور بیش از 41 هزار شناسنامه مکانیزه در استان زنجان

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان از صدور 41 هزار و 500 شناسنامه مکانیزه در استان زنجان خبر داد.

صدور بیش از 41 هزار شناسنامه مکانیزه در استان زنجان

سید موسی متوسلین امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: صدور شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این شناسنامه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان صورت گرفته است، اضافه کرد: از این تعداد 21 هزار و 958 مورد در شهرستان زنجان انجام شده است.

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه تعداد 5 هزار و 913 جلد در شهرستان خدابنده انجام شده است، افزود: 2هزار و 824 جلد در شهرستان ابهر شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

وی تعداد شناسنامه‌های مکانیزه صادر شده در شهرستان خرم‌دره را نیز 2 هزار و 575 مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در شهرستان ماهنشان نیز 2 هزار و 163 مورد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

متوسلین در ادامه به صدور 2 هزار و 152 شناسنامه مکانیزه در طارم نیز اشاره داشت و گفت: در سایر بخش‌های استان نیز 3 هزار و 951 جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 90، تعداد 30 هزار و 824  جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده بود، افزود: صدور بیش از 41 هزار و 536 شناسنامه در سال گذشته نشان از رشد قابل ملاحظه اقدامات انجام شده در این زمینه است.

مدیر کل ثبت‌احوال استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته 19 هزار و 515 واقعه ولادت در استان زنجان ثبت شد،‌ افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که 18 هزار و 806 واقعه ولادت ثبت شده بود، افزایش 3،77 درصدی داشت.

وی همچنین با اشاره به ثبت ولادت‌ها در مهلت قانونی 15 روزه افزود: در 12 ماهه سال گذشته 18هزار و 971 واقعه ولادت در مهلت قانونی ثبت شد که این رقم نیز در مقایسه با سال قبل از آن 4،59 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/73005/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول