اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امید

صبا به دنبال سومین پیروزی در میهمانی شهرداری تبریز

تیم فوتبال صبای قم به دنبال کسب سومین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم امید شهرداری تبریز به میدان می‌رود.

صبا به دنبال سومین پیروزی در میهمانی شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر چهارشنبه بیست و هشتم فروردین ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس در خارج از خانه میهمان شهرداری تبریز خواهد بود.

صبای قم در دیدار رفت با شهرداری تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های نتوانسته است تیم فوتبال شهرداری تبریز را شکست دهد و بازی دو تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

به همین خاطر بازیکنان تیم صبای قم به دلیل اینکه تیمشان در حال حاضر در موقعیت نه چندان مطمئنی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، قصد دارند بعد از شکست دادن تیم دبیری تبریز در هفته هفدهم، این بار در هفته هجدهم تیم شهرداری تبریز را شکست دهند.

هفت هفته انتظار صبا برای کسب دومین پیروزی در لیگ برتر

نکته جالب توجه در خصوص تیم فوتبال امید صبای قم این است که شاگردان سید محسن بابامیری بعد از پیروزی هفته نهم لیگ این فصل که در دور رفت بازی‌ها در بازی خانگی خود در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم فوتبال  داماش گیلان کسب کردند، هشت هفته انتظار کشیدند تا پیروزی بعدی خود را در قم برابر تیم دبیری تبریز در هفته هفدهم به دست بیاورند.

صبایی‌ها در بازی رفت با وجود اینکه برتری کاملی نسبت به تیم شهرداری تبریز داشتند، اما با توجه به فرصت‌های متعددی که مهاجمان این تیم در مقابل دروازه تیم شهرداری تبریز از دست دادند، نتوانستند قدر بازی در خانه را برای شکست تیم تبریز بدانند و در نهایت با تساوی مقابل حریف متوقف شدند.

ناکامی صبا در کسب پیروزی در دیدارهای خارج از خانه

در جدول رده‌بندی لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تا پایان هفته هفدهم که البته یک دیدار آن بین صبای قم و نساجی مازندران به تعویق افتاده است، سه تیم فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و فولاد مبارکه سپاهان شانس قهرمانی دارند و جدال برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر نیز بین صبا، داماش و نساجی به اوج حساسیت رسیده است.

تیم فوتبال امید صبای قم از 16 بازی قبل خود هشت تساوی، شش باخت و دو پیروزی در کارنامه دارد و در حال حاضر بین سه تیم انتهای جدول است، اما تیم شهرداری تبریز بالاتر از صبای قم در حال حاضر در میانه جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر چهارشنبه بیست و هشتم فروردین ماه در تبریز برگزار می‌شود در حالی که صبا نهمین بازی خارج از خانه را انجام می‌دهد و از میهمانی‌های قبل هیچ پیروزی کسب نکرده است.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول