اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد

برگزاری دومین جشنواره ملی عکس کوشا در زنجان

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان گفت: دومین جشنواره ملی عکس کوشا در استان اجرا می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره ملی عکس کوشا در زنجان

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح آموزشی مهارت‌های زندگی برای اعضای کانون‌ها و خانواده‌های آنها طی سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی مهدویت به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان پیش‌بینی شده است، خاطر‌نشان کرد: این کلاس‌ها به صورت حضوری و در فصل تابستان برگزار می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی مهدویت توسط کانون تخصصی مهدویت برنامه‌ریزی شده است.

*برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای در زنجان

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای غنی‌سازی اوقات فراغت به شمار می‌رود، اضافه کرد: این برنامه نیز در سه ماه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

مقدمی با اشاره به اینکه کارگاه‌های آموزش روش تحقیق و پژوهش توسط کانون تخصصی پژوهش در استان زنجان اجرا می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کارگاه‌ها طی سه ماه دوم و سه ماه سوم سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی و تشکیل هسته‌های پژوهشی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری است، ادامه داد: این هسته‌های پژوهشی در فصل تابستان و پاییز اجرا می‌شود.

*ساماندهی پژوهش‌ها

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه ساماندهی پژوهش‌های هسته‌های پژوهشی از برنامه‌های مورد نظر است، افزود: این برنامه روز پژوهش و توسط کانون تخصصی پژوهش برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دومین جشنواره ملی عکس کوشا در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره ملی با محوریت شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در طول 9 ماه سال جاری اجرا می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت در 180 باب کانون فرهنگی هنری استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کلاس‌ها در 24 رشته مختلف تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف مورد نظر برای تشکیل کلاس‌های آموزشی در استان زنجان 20 هزار نفر است، گفت: این برنامه‌ها در فصل تابستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول