اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد

ثبت‌نام 76 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از ثبت‌نام 76 نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در روز گذشته خبر داد.

ثبت‌نام 76 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی

ابوالقاسم نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از روز گذشته در استان آغاز شده که تا پایان وقت اداری روز گذشته 76 نفر با مراجعه به  فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها داوطلبی خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: تاکنون آمار افرادی که با مراجعه به دفاتر پیشخوان ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام نشده و به محض اعلام، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه ثبت‌نام به مدت شش روز ادامه دارد، افزود: از مجموع افرادی که با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، 10 نفر برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و 66 نفر برای شوراهای روستایی بوده‌اند.

نصراللهی با بیان اینکه سه هزار و 50 نفر به عنوان عضو اصلی برای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان انتخاب خواهند شد، گفت: تعداد اعضای علی‌البدل شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان نیز یک هزار و 770 نفر خواهد بود.

به گفته وی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اراک برای انتخاب 15 نفر عضو اصلی و هفت عضو علی‌البدل، شهرهای آشتیان و تفرش پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، خمین 9 نفر اصلی و چهار نفر علی‌البدل، خنداب با برخورداری از دو شهر خنداب و جاورسیان هر کدام دارای پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، دلیجان هفت عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل، زرندیه پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، ساوه 13 نفر به عنوان عضو اصلی و شش عضو علی‌البدل، غرق‌آباد پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، شازند هفت نفر به عنوان عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل، فرمهین پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل و محلات هفت نفر عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول