اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

گروه‌‌های پشتیبانی در حال اعزام به سراوان هستند

فرماندار نهبندان از اعزام گروه‌های پشتیبانی به مناطق زلزله‌زده سراوان خبر داد.

گروه‌‌های پشتیبانی در حال اعزام به سراوان هستند

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، محمدمهدی عظیمی عصر امروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان نهبندان اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده زلزله 7.5 ریشتری سراوان تاکنون هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان نهبندان به منظور کمک به زلزله‌زد‌گان باید آگاهی کامل داشته باشند، ادامه داد: امکانات و تجهیزات مورد نیاز در زمان بحران باید آماده به کار باشند.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت بحران یک مدیریت پیش‌نیاز دارد و آن نیز مدیریت خود است، اضافه کرد: در زمان بحران ابتدا باید با رعایت خونسردی و خودکنترلی بر حادثه پیش آمده مدیریت داشته باشیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نهبندان تصریح کرد: از هم‌اکنون آماده خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده سراوان و استان سیستان بلوچستان هستیم.

عظیمی بر آمادگی کامل نیروها و استفاده از امکانات کارگروه مدیریت بحران شهرستان تأکید کرد و گفت: نیروی انسانی موردنیاز به منظور کمک به آسیب‌دید‌‌گان زلزله در نهبندان آماده است.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه شهرستان نهبندان در پیشانی خراسان جنوبی، نزدیک‌ترین شهرستان به سیستان بلوچستان است، اضافه کرد: اداراتی از قبیل هلال‌احمر، بهداشت درمان، شهرداری، بسیج سازندگی، مدیریت توزیع نیروی برق، راه و شهرسازی، آب فاضلاب روستایی، آب فاضلاب شهری، منابع طبیعی و آبخیز‌داری آماده کمک و خدمت‌رسانی به زلزله‌زد‌گان هستند.

وی در پایان ابراز داشت: تعدادی از گروه‌‌های پشتیبانی در حال اعزام به سراوان هستند.

انتهای پیام/69003/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول