اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب خبر داد

صادرات 23 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از بناب به نقاط مختلف دنیا

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از صادرات 23 هزار و 500 تن انواع محصولات کشاورزی به نقاط مختلف دنیا طی یک سال گذشته خبر داد.

صادرات 23 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از بناب به نقاط مختلف دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، جعفر صادقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال تولید ملی و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و با وجود تحریم جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان، همچنان شاهد رشد و افزایش صادرات از این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه تحقق منویات عالیه مقام معظم رهبری برای مقابله با تحریم‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران مرکز قرنطینه نباتی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بناب در سال 1391( سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی ) به منظور تسهیل در امر صادرات، 23 هزار و 500 تن محصولات کشاورزی پس از انجام تمام مراحل بازرسی و اداری لازم به مقصد کشورهای هدف گواهی بهداشت نباتی صادر کرده است، افزود: این محصولات کشاورزی طی گواهی بهداشت نباتی از آفات قرنطینه‌ای و غیرقرنطینه‌ای از شهرستان بناب به مقصد کشورهای روسیه، اکراین، گرجستان، آلمان، مجارستان، لهستان، پرتغال، هلند، یونان، مالزی، قرقیزستان، دبی، قطر، سوریه، جمهوری آذربایجان و عراق صادر شده است.

صادقی کشمش تیزابی، انگوری، نخود، قیسی و برگه زردآلو را از جمله محصولات صادراتی شهرستان بناب عنوان کرد و افزود: امیدوارم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز بتوانیم با همکاری بهره‌برداران بخش در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی صادراتی در این شهرستان قدم‌های موثری برداریم.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و یکی از قطب‌های تولید و صادرات محصولات کشاورزی در کشور است.

انتهای پیام/60004/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول