اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور:

پیمان خون برای صیانت از تمامیت ارضی می‌بندیم/ در برقراری امنیت لحظه‌ای تامل نمی‌کنیم

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: ایران همواره در تمام فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب پایبند بزرگترین آرمان خود یعنی استقلال نظام و تمامیت ارضی بوده و امروز ارتش برای جاودانی آن پیمان خون می‌بندد.

پیمان خون برای صیانت از تمامیت ارضی می‌بندیم/ در برقراری امنیت لحظه‌ای تامل نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ دوم امیر محمدکاظم تارخ صبح امروز در مراسم سان و رژه یگان‎های ارتش در خراسان‌رضوی به مناسبت 29 فروردین ماه، روز ارتش اظهار کرد: 29 فروردین ماه را می‌توان تعبیر به روز عید نظامیان و روز عید مردم کرد.

وی افزود: امروز کربلای ایران گویای حقانیت و راستی این ملت غیور و شهیدپرور بوده و مراسم سان و رژه یگان‌های ارتش نمایش اقتدار نیروهای مسلح خراسان‌رضوی است.

تارخ با بیان اینکه ارتش نقش مهمی در برقراری امنیت مرزهای ایران اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری، صیانت از مرزها و ایجاد آرامش و امنیت در کشور را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، رژه امروز ارتش بیانگر آن است که هر روز که می‌گذرد بر اقتدار و پایبندی این مردم نسبت به امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و آرمان‌های این نظام بیشتر می‌شود.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور ادامه داد: همان‌ طور که در روزهای آغازین انقلاب با امام و امت پیمان خون بستیم تا از حریم مردم و نظام اسلامی جانفشانی کنیم امروز نیز در این مسیر پیمان دوباره خون برای جانفشانی می‌بندیم.

تارخ با تاکید بر اینکه ایران اسلامی سند حقانیت و راستی است، گفت:‌ ایران همواره در تمام عرصه‌ها و در تمام فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب پایبند بزرگترین آرمان خود یعنی آزادی، استقلال نظام و تمامیت ارضی بوده و ارتش نیز در کنار سایر نیروهای مسلح برای جاودانی این آرمان مقدس خدمت می‌کند.

وی یادآور شد: امروز ارتش در جوار حرم مطهر رضوی به صراحت اعلام می‌کند، برای برقراری امنیت و حفظ آرمان‌های نظام لحظه‌ای تامل نخواهیم کرد.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری با عنوان سرلوحه کار و رمز موفقیت نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: در تمام عرصه‌های همواره شاهد فرمایشات حکیمانه و مدبرانه ولایی مقام معظم رهبری هستیم و بواسطه فرمایشات ایشان هر روز مسیر توسعه و پیشرفت را دنبال می‌کنیم.

تارخ تاکید کرد: همه با هم در سایه پرچم مقدس ایران اسلامی و مطابق منویات مقام معظم رهبری در این خط ولایی از پیچ تاریخی عبور کرده و خطرها را پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/70023/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول