اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار شد

جذب بازرسان افتخاری کار در هرمزگان / تشکیل تعاونی‌های کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار جذب بازرسان افتخاری برای حوزه نظارت این اداره کل و همچنین تداوم تشکیل تعاونی‌ها در این حوزه شد.

جذب بازرسان افتخاری کار در هرمزگان / تشکیل تعاونی‌های کار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی امروز در جمع مدیران، با بیان اینکه تلاش برای کاهش مشکلات اقتصادی، توسعه، تولید ملی و رفع بیکاری از مصداق‌های تحقق حماسه اقتصادی است٬ افزود: همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی در این نشست به «حضور جهادی و حماسی در انتخابات» تاکید و عنوان کرد: به رغم تمام تبلیغات منفی دشمنان برای مایوس کردن مردم، آنان با حضور حماسی و شورانگیز خود در انتخابات، عالی‌ترین جلوه‌های حماسه سیاسی را به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی جامعه، ما نیز وظیفه داریم با پرهیز از وقت و استفاده از امکانات دولتی، برای حماسه حضور در انتخابات تلاش کنیم.

به گفته راستی، دولت، کارگران و کارفرمایان می‌توانند با تعامل مناسب و رعایت اصل سه جانبه‌گرایی به بهترین شکل ممکن حماسه اقتصادی و سیاسی را رقم بزنند.

وی، اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگزاران نظام مقدس و پرچمداران تولید و متولیان امر کار و کارآفرینی و اشتغال باید با تعامل، همدلی و همفکری و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های وزارتخانه و تحقق شعار سال تلاش کنیم چرا که اشتغال مهم‌ترین خواسته و نیاز مردم است.

راستی در این نشست به گزارش عملکرد یکساله این اداره کل پرداخت و گفت: علی‌رغم مشکلات متعدد، این استان توانست برنامه‌ها و اهداف تعیین شده وزارتخانه متبوع را با تلاش و همکاری و همفکری کارکنان مجموعه، به اجرا در آورد و امسال نیز باید طوری برنامه ریزی کرد که در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های تعیین شده همانند سال گذشته موفق عمل کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در این نشست به تشکیل تعاونی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تعاونی‌ها اهرم مناسبى براى توسعه اقتصادى به شمار مى‌روند که مى‌توانند در بهره‌ورى بهینه از کار، تولید و ایجاد اشتغال مؤثر باشند و سال گذشته نیز بخشی از نیروی متقاضی کار از طریق تعاونی‌ها جذب بازار کار شدند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های بازرسان کار استان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های بازرسان کار، صیانت از نیروی کار و بررسی علمی و فنی حوادث ناشی از کار است که آنان به طور مستمر، وضعیت ایمنی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی را بررسی و در این راستا با پیمانکاران متخلف برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و همچنین به عنوان قطب اقتصادی کشور شناخته شده، بر توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی از طرق مختلف تاکید کرد و بیان داشت: در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد کارگاه‌ها، واحد بازرسی می‌تواند اقدام به جذب بازرسان افتخاری کند.

انتهای پیام/88001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول