اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برق منطقه‏ای سمنان خبر داد

افزایش رؤیت‏پذیری شبکه انتقال برق سمنان در سطح ملی

معاون بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان از افزایش رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در پست‏های استان سمنان در سطح ملی خبر داد.

افزایش رؤیت‏پذیری شبکه انتقال برق سمنان در سطح ملی

حمیدرضا ترحمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: با توجه به اهمیت ارسال اطلاعات پست‏های انتقال به مرکز کنترل دیسپاچینگ ملی به منظور کنترل و پایش شبکه برق کشور، رؤیت‏پذیری شبکه انتقال در مرکز راهبری شبکه یکی از شاخص‏های مهم تلقی می‏شود.

وی همچنین اظهار داشت: رفع کلیه نواقص نیروگاه شهید بسطامی شاهرود، تعویض CVT خطوط 400 کیلوولت در پسته‏های انتقال، تعویض بستر مخابراتی ارسال اطلاعات پست‏های انتقال برق به فیبر نوری و جلوگیری از قطع مکرر دیتا از مسیرهای متعدد PLC از مهم‏ترین اقدامات این معاونت بوده که باعث شده تا رؤیت‏پذیری شبکه انتقال شرکت در سال 91 به بیش از 98 درصد ارتقا یابد.

ترحمی در ادامه گفت: تکمیل سیستم‏های اینترفیس و  پایانه‏های راه دور در دو پست انتقال، ارسال اطلاعات خط فروسیلیس و جذب و راه‏اندازی ترمینال‏های نوری ارسال اطلاعات و اصلاح تجهیزات مخابراتی ارسال اطلاعات برخی از پست‏ها، از جمله اقداماتی است که موجب افزایش رؤیت‏پذیری شبکه انتقال استان سمنان در دیسپاچینگ ملی شده است.

معاون بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان اثرگذاری در پایش شبکه برق در مراکز راهبردی شبکه و افزایش درآمد خدمات انتقال بازار برق را از مزایای ارتقای رؤیت‏پذیری شبکه انتقال برق در استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول