اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

دستگیری سارقان سیم‌های برق در برازجان

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 14 فقره سرقت سیم و کابل در برازجان خبر داد و گفت: با کشف این تعداد سرقت در دشتستان، سارقان نیز دستگیر شدند.

دستگیری سارقان سیم‌های برق در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت در جامعه از اولویت‌های مسئولان است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: در دشتستان شاهد همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی هستیم و این امر در ایجاد امنیت پایدار و برقراری نظم تاثیرگذار بوده است.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 14 فقره سرقت سیم و کابل در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: با کشف این تعداد سرقت در دشتستان، سارقان نیز دستگیر شدند.

محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع با سارقان سیم برق، مامورین کلانتری 11 برازجان با گشت‌زنی‌های هوشمندانه و هدفمند و نیز اشرافیت کامل اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی، 2 نفر از افراد مظنون به سرقت سیم برق به نام‌های الف ـ خ 30 ساله و س ـ ز 32 ساله را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از هماهنگی با مقام قضایی در منزلی در خیابان جوان برازجان به همراه مقادیر زیادی سیم برق، دو عدد قیچی سیم چین و تعدادی آلات استعمال شیشه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: متهمان دستگیر شده به منظور بررسی‌های بیشتر و تحقیقات تخصیصی به کلانتری دلالت شدند که در بازجویی‌های به عمل آمده به ارتکاب 14 فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهر برازجان اعتراف کردند.

محمودزاده گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت امنیتی و ایجاد نظم در سطح شهرستان اهتمام داریم و امیدوار هستیم با همکاری مردم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول