اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شوراهای شهر و روستا در ایستگاه چهارم (33)

حضور معاون کرباسچی و احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام/قالیباف اهل تغییر است

ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

حضور معاون کرباسچی و احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام/قالیباف اهل تغییر است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مستقر در فرمانداری تهران در ششمین روز از مهلت ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا شخصیت‌های سیاسی،ورزشی و هنری در فرمانداری تهران حاضر شدند و آمادگی خود را برای حضوری 4 ساله در ساختمان بهشت اعلام کردند. 

*«محسن هاشمی» «مهدی صیامی» « فاطمه راکعی» «امین زندگانی» و «بهنام ابوالقاسم‌پور» از چهره‌هایی بودند که امروز در فرمانداری تهران برای ثبت‌نام حضور یافتند.

*یکی از کسانیکه برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران آمده بود، به خبرنگار فارس گفت که 37 سال سابقه حضور در شهرداری را دارد و با افرادی همچون کرباسچی و احمدی‌نژاد کار کرده است؛ وی اشاره کرد قبل از انقلاب در شهرداری اصفهان بوده است.

*محسن هاشمی نیز در حاشیه ثبت‌نام خود به خبرنگاران گفت: پدرم باید درباره حضورش تصمیم بگیرد و در 15 روز آینده نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

*مجید نصیرپور نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم نیز درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر خاتمی نیاید اصلاح‌طلبان با وجود کاندیدای دوم شکست می‌خورند ،حتی اگر از فردی مانند روحانی حمایت کنند.

*الهه رضایی مجری برنامه های کودک و نوجوان و زهره میرسپاسی مجری اخبار نیز از دیگر کاندیداهای شورای شهر بودند.

*نجف محمودی مدیر مسوول افق نیوز نیز از دیگر کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا بود.

 

* عبدالحسین مختاباد نیز از دیگر نامزدهای انتخابات شووراهای اسلامی شهر و روستا بود که برای ثبت نام به فرمانداری آمد؛ عباس جدیدی از ورزشکاران با سابقه نیز به فرمانداری تهران مراجعه کرد.

*از حاشیه‌های جالب امروز ثبت‌نام‌ها، حضور جواد نکونام و حمید استیلی در کنار بهنام ابوالقاسم‌پور بود که حمید استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس گفت: ما برای ثبت‌نام نیامده‌ایم بلکه تنها آقای ابوالقاسم‌پور را همراهی می کنیم.

*سیدمناف هاشمی معاون شهرداری تهران نیز همراه با محمد دامادی نماینده مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران آمد و گفت که احساس کردم با تجربه 20 ساله در حوزه مدیریت شهری می‌توانم در این راستا فعالیت کنم.

*وی همچنین گفت با هماهنگی آقای قالیباف آمده‌ام و در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری قالیباف گفت: قالیباف نشان داده که اهل تغییر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول