اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود:

غربی‏ها امروز دین را باید بنای زندگی قرار دهند / فرهنگ منحط غرب به ملت ایران تحمیل می‏شود

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود گفت: اکنون کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که باید زندگی خود را بر پایه دین بنا بگذارند و متاسفانه فرهنگ منحط خود را به ما تحمیل می‌کنند.

غربی‏ها امروز دین را باید بنای زندگی قرار دهند /  فرهنگ منحط غرب به ملت ایران تحمیل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی حسام ظهر امروز در مراسم بصیرت فاطمی که در حسینیه میقان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سبک زندگی اسلامی و دینی اظهار داشت: قرآن در زندگی تاثیرگذار است و همه باید از آموزه‌های این کتاب مقدس درس بگیریم.

وی افزود: زندگی فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار خوبی برای زندگی اسلامی و سبک زندگی ماست و ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: تربیت فرزندان، همسرداری و ولایت‌مداری حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان عالم است و باید زنان بدان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حسام تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فرزندان صالح و زندگی سراسر سعادت و نیک بختی داشته باشیم، باید در سیره بانوی دو عالم با دقت نظر کرده و از این مکتب درس‌های لازم را کسب کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: تمام مشکلات زندگی فردی و اجتماعی ما از دوری ما از دین است و ما باید خود و خانواده را به امورات دینی بیشتر توجه دهیم و این موضوعی مهم است.

حسام اظهار داشت: اکنون کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که باید زندگی خود را برپایه دین بنا بگذارند و متاسفانه فرهنگ منحط خود را به ما تحمیل می‌کنند و خود از فرهنگ ناب ما بهره می‌برند.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها تاکید کرد: باید همه دقت کنیم و توجه به دین کنیم و خانواده‌ها را در دامان اهل بیت قرار داده و با اصول دین در زندگی باعث ایجاد آرامش در خانواده‌ها و سعادت شویم.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول