اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی کرمان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: به منظور حفظ و ارتقای توانمندی‌های فرش دستباف ایرانی، مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف منطقه جنوب‌شرق کشور به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف

محسن سلاجقه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به منظور حفظ و ارتقای توانمندی‌های فرش دستباف ایرانی، مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف منطقه جنوب‌شرق کشور به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

وی از انتشار فراخوان مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف منطقه جنوب‌شرق کشور شامل استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با هدف حفظ و ارتقای توانمندی‌های فرش دستباف کشور خبر داد.

سلاجقه با اشاره به اینکه استان کرمان به عنوان استان معین و میزبان این دوره از مسابقات برگزیده شده است، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت‌نام و تحویل اصل طرح و نقشه تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: شرایط عمومی و بخش‌های مسابقه و شرایط اختصاصی و معیارهای انتخاب آثار برگزیده در فراخوان آن منتشر شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خاطر نشان کرد: زمان اعلام نتایج آثار ارائه شده، پس از بررسی و داوری هیئت داوران در تاریخ 28 اردیبهشت ماه جاری است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول